A robbanás rendesen kiütött, ám mielőtt mindenem a sötétségé lenne egy kéz nyúl felém és elkapja a derekamat. Ennyi! Semmi többre nem emlékszem. Egy idegen autó anyósülésén ébredek, szétrobban a fejem és erősen köhögök a benyelt füsttől.
— Még most is cseng a füled? – kérdezi Calix a volán mögött ülve.
Nem törődve a feltett kérdéssel, hátra fordulok, Draven kényelmesen alszik hátul. Keze le lóg a hátsó ülésről, így csuklóját tapogatva megnézem pulzusát.
Csak ki van ütve, de még él.
— Nem. – válaszolok végül.
— Viszont, azt hiszem hallucinálok.
— Miért? Mit látsz? – érdeklődve veti rám a szemeit.
— Téged, ahogy megmented az életünket.
Hiába leskelődik ki az ablakon, a tájból nem tudom leszűrni, hogy merre járunk. Bár jobban inkább arra vagyok kíváncsi mennyit jöttünk a boszorkány tanyától. Meddig lehettem kiütve?
— Nem is rossz egy simlis tolvajtól mi?
Nem bizony!
Szóval megint csak mi maradtunk, segítség és fegyverek nélkül. Talán a társaságnak nem sikerült megölnie egyikünket sem.Mégis csökkent az életben maradási esélyünk.
Calix hosszú ujjai idegesen dobolnak a kormányon. A visszapillantót eltolja pont annyira, hogy kényelmesen tudja benne figyelni a hátsó ülésen alvó Dravent. A szája mérgesen összepréselődik.
Bárhol felismerem az ehhez hasonló arckifejezést. Számtalan alkalommal láttam viszont a tükörben. Kétségek.Mint valami kis manók, akik a fejedben táncolnak, rombolnak és csupán zűrt hagynak maguk után.
— Jól lesz.
Először ordítani akartam, tombolni. Kioktatni, hogy ezért nem bízom az emberekben. Ám Calix arcán az a sok kétely az aggodalom jele.
Így inkább kihagyom a már megszokott én megmondtam szöveget.
— A családja voltunk. – hirtalan a kormányra csap.
Megtört.
Mély harag és megbánás van a szívében. Túlcsordul, látom ahogy már közel sem képes kordában tartani a benne dúló vihart.
— Nem te árultad el, ezt ő is tudja.
— Ha nem bízik meg bennem?
Soha egy pillanatra sem voltam én a szavak vagy éppen az érzések embere. Különös tehetségem van a hazugsághoz, a célzáshoz, a szívtelen döntések meghozatalához.
Na de ha valaki lelkének apolgatásáról van szó, csak arra vagyok képes, hogy rontsak a helyzeten.— Lesz egy benzinkút, – terelem a témát – ott álljunk meg.
Vízre van szükségem, ha van némi szerencsém talán pár üveggel lesz a benzinkút boltjában. A fájó, zsibbadt végtagjaimat is ideje volna megmozgatni.
Türelmetlenül szállok ki az autóból, Calix is követi példámat és kiszáll szívni némi friss levegőt.
— Nézd, nem az a kérdés, hogy megbízik benned – nem fordulok meg, egyszerűen a bolt kiratán keresztül nézem a fiú alakját – mert meg fog. Az a kérdés elárulod-e legközelebb, ha esélyed lesz rá?
Tudja, hogy figyelem, nem szólal meg, pusztán nemet int a fejével.
— Mert, ha igen, jobb ha eltűnsz mire visszaérek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha suttog a végzet
Misteri / Thriller❝𝐈𝐬𝐦𝐞𝐫𝐞𝐭𝐥𝐞𝐧 𝐞𝐥𝐥𝐞𝐧𝐬é𝐠𝐞𝐤 𝐯𝐢𝐥á𝐠á𝐛𝐚𝐧 𝐚 𝐭ú𝐥é𝐥é𝐬 𝐚 𝐥𝐞𝐠𝐯𝐚𝐥ó𝐬𝐳í𝐧ű𝐭𝐥𝐞𝐧𝐞𝐛𝐛 𝐩á𝐫𝐨𝐬𝐭 𝐤ö𝐭𝐢 ö𝐬𝐬𝐳𝐞.❞ Amikor a világot már az önzés és a hatalomvágy uralja, meg kell válogatni kiben bízhatsz. Egy idegen tö...