🥀 | Niko

57 5 0
                                    


"Kyllä enkelit ovat kauniita mutta minun kannattaa pysyä kaukana niistä"

Niko POV

Sydämeni olisi halunnut suudella häntä, mutta pääni käski kävellä pois. Olin tyhmä ja kuuntelin päätäni, tällä hetkellä istun makuuhuoneessani kirjoituspöydän ääressä. Otan vihkon jossa on paljon lyriikan pätkiä kirjoitettuna, avaan vihkon ja revin siitä yhden sivun. Nappasin kirjoituspöydän laatikosta kuulakärkikynän ja aloin kirjoittamaan:

"Sinulle,

Tätä kirjoittaessani ymmärrän jo, että tulen katumaan sitä ikuisesti. Kuitenkin ilo, jonka toit minulle, oli erilaista, mitä olin koskaan kokenut keneltäkään muulta henkilöltä, ja se tuli silloin, kun tarvitsin sitä eniten. Toit esiin parhaat puoleni olemalla oma itsesi. Uskoin, että rakkautemme kestäisi ajan kokeen, eikä mikään voisi erottaa meitä. Mua satuttaa syvästi ettemme voi olla yhdessä, ja tiedän, että sydämeni tulee arpeutumaan. Mutta nyt, kun emme enää vaikuta toisiimme positiivisesti entisellä tavallamme, meidän molempien parasta on erota. Toivon sinulle onnea yrityksissäsi.

Au revoir & onnea

Niko"

Taitan kirjeen kerran ja laitan sen kirjekuoren sisään jonka jälkeen suljen sen. Toivottavasti hän jonka kirjeen saa, tajuaa että syy meidän eroon on minä ja kyllä, enkelit ovat kauniita mutta minun kannattaa pysyä kaukana niistä. Tämä kaikki oli minun syytäni enkä jaksa tätä enään.

——————————————————————

Vähä surullisempi ficci tällä kertaa, toivottavasti tykkäsitte!

- anonyyminikonlapsi

Exit emotions - Blind Channel imagines/oneshotsNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ