•
Niko POV
•Istuin puiston penkillä, aurinko paistoi lempeästi kesätaivaalta ja linnut lauloivat. Olin juuri saanut päätökseen lenkkini ja vatsani kurni nälästä. Juuri silloin nenääni kantautui tuoksu, joka sai minun suuni vettymään. Läheisen grillin makkarat paistuivat kuumalla parilalla. Nousin ylös ja lähdin kävelemään kohti grilliä, sitten näin sen, kauniisti ruskean, mehukkaan makkaran, joka makasi grillin päällä täydellisessä asennossa.
"Näyttääpä hyvältä" ajattelin ja ostin makkaran.
Ensimmäinen puraisu oli taivaallinen. Makkara oli juuri niin mehukas ja maukas kuin olin kuvitellut. Jokainen puraisu vei minut syvemmälle makkaran maailmaan, ja tunsin, etten ollut koskaan maistanut mitään vastaavaa. Päivät kuluivat, ja palasin grillille yhä uudelleen ja uudelleen. Joka kerta valitsin saman makkaran, ja jokainen puraisu oli kuin ensimmäinen. Grilli, jossa makkaraa myytiin, alkoi tuntua minulle kodilta. Eräänä päivänä, kun astelin kohtu tuttua grilliä, näin kauhuksen, että se oli suljettu. Sydän pamppaillen lähestyin ovea ja luin lapun: "Loma, suljettu kaksi viikkoa.". Tunsin valtavan tyhjyyden. Miten selviäisin ilman rakasta makkaraani? Sitten päätin etsiä uuden makkaran. Kiersin kaupunkia, kävin eri grilleissä ja kokeilin erilaisia makkaroita. Mutta mikään ei ollut yhtä hyvä kuin se ensimmäinen. Kaksi viikkoa tuntui ikuisuudelta, mutta lopulta grilli avautui jälleen. Olin ensimmäinen jonossa, ja kun sain käteeni tutun makkaran, tunsin valtavan helpotuksen. Ensimmäinen puraisu oli taas taivaallinen, ja tiesin, että tämä makkara oli todellinen rakkauteni. Eräänä päivänä olin jälleen kerran nauttimassa rakkaasta makkarastani. Istuin puistossa, jossa oli paljon ihmisiä. Olin iloinen ja nautin kesäpäivästä, mutta tällä kertaa kaikki ei mennyt suunnitelmien mukaan. Huomasin että ympärillä olevat lapset pelasivat palloa ja olivat lähellä. Yhtäkkiä pallo lensi suoraan minua kohti, ja säikähdin. Nousin nopeasti tlös, mutta samalla menetin tasapainoni. Makkara, joka oli ollut kädessäni, lensi ilmaan. Kaikki tapahtui sekunneissa. Kun kaaduin, tunsin jotain odottamatonta. Makkara oli päätynyt housujeni sisälle ja suureksi yllätyksekseeni, vielä epämukavampaan paikkaan, perseeseeni. Hätkähdin ja nousin nopeasti ylös. Tunsin oloni noloksi ja katsoin ympärilleni, toivoen ettei kukaan ollut huomannut tilannetta. Kiirehdin pois paikalta, suuntanaani lähin wc, jotta voisin saada tilanteen hallintaan. Vessassa koitin vetää makkaraa perseestäni ulos mutta se ei tullut. Se oli siellä jumissa. Hetken vetämisen jälkeen makkara irtosu perseestäni ulos ja päätin, että tämä tapaus ei vähentäisi rakkauttani makkaraa kohtaan. Päinvastoin, se vahvisti tunteitani. Kävelin takaisin grilliin, ostin uuden makkaran ja istahdin penkille nauttimaan siitä. Jokainen puraisu oli edelleen yhtä taivaallinen, ja tiesin, että mikään ei voisi erottaa minua ja rakasta makkaraani.
———————————————————————
Tällästä tänää..
- anonyyminikonlapsi
YOU ARE READING
Exit emotions - Blind Channel imagines/oneshots
FanfictionKirjotan bc jätkien lisäks crewistä! Kirjotan myös x reader/lukija En kirjota smuttia kosk en osaa kirjottaa ku vaa tosi cringejä 💀💀 ⚠️TÄMÄ KIRJA SISÄLTÄÄ TW AIHEITA JNE. ELI JOS OLET HERKKÄ RANKOILLE(?) AIHEILLE NII ÄLÄ LUE⚠️