🍼👻 | Aleksi x lukija

61 4 0
                                    


"Mies"

Aleksi x lukija

Aleksi POV

Muistan vieläkin sen päivän kun se tapahtui, aina kun ajattelen sitä tapahtumaa niin ihoni menee kananlihalle.

Oli perus Keskiviikko iltapäivä ja kello oli joku 17:00, pääsin studiolta jonka jälkeen hain 4 vuotiaan tyttäreni päiväkodista. Tyttöni puhui itsekseen koko automatkan. Kotiin päästyämme autoin tyttöäni eteisessä riisumaan hänen ulkovaatteet samalla kun koiramme Rilla hyppeli siinä. Kihlattuni Y/n oli keittiössä tekemässä ruokaa, hänellä oli vapaapäivä töistä tänään joten hän oli ollut koko päivän kotona.

- Tulkaas syömään, Y/n pyysi.

- Joo tullaan, sanoin ja menin tytön kanssa ruokapöytään.

Istuimme siinä ja söimme hetken kunnes tyttöni kysyi:

- Kuka se mies oli joka istui autossa kun isi haki minut päiväkodista?

Meinasin tukehtua ruokaan joka oli suussani. Nostin katseeni tuohon kysyvällä ilmeellä.

- Mikä mies? Kysyin.

- Se mies jolla oli ruskeat keskipitkät hiukset ja tatuointeja, tyttöni selitti.

- Hä? Sanoin.

- Sen nimi oli Niko ja se soitti bändissä, ihan kuin sinä isi, hän hymyili.

Ihoni meni kananlihalle samalla kun katsoin tuota. Hän oli juuri kuvaillut tuota miestä ihan samannäköiseksi kuin bändin yksi jäsen jossa olin mukana. Karmivammaksi tämä tekee sen että hänenkin nimi oli Niko eikä tyttöni ollut edes koskaan tavannut häntä. Katsoin Y/n nnää joka katsoi minua hämmästyneellä ilmeellä.

—————————————————————————

Jooh, koitin tehä tämmösen lyhyen kauhutarinan, miten onnistuin tässä teidän mielestä? 😭💀

- anonyyminikonlapsi

Exit emotions - Blind Channel imagines/oneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora