🍼 | Joel x lukija

63 6 0
                                    


"Mun tyttö"

Nuori Joel x nuori lukija

Joel POV

Lähdin koulusta kesken päivän sairaalalle koska luokkalaiseni Y/n:nin synnytys käynnistyi. Ennekun joku kysyy, kyllä, olen kyseisen lapsen isä ja ei, tämä ei ollut suunniteltu. Se oli vahinko. Mä oon silti joutunut olee melkee joka päivä Y/n:nin luona ja meidän molempien vanhemmat haluavat nyt että muutamme vielä yhteen nyt kun kerran lapsi on tulossa. Vanhemmat reagoi tosi vihaisesti asiaan, äiti kyllä loppujen lopuksi leppyi uutiselle mutta iskä on vielä vähän vihane mut jooh.

Kävelen sairaalan ovista sisälle ja kävelin sen jälkeen infoon kysymään Y/n:nin huoneen numeroa ja sitten kävelin suoraan synnytysosastolle. Kun löysin Y/n:nin huoneen koputin siihen jonka jälkeen oven avasi joku kätilö. Kuulin taustalta Y/n:nin huudot kivusta joten päätin mennä suoraan tuon luokse kerrottuani kätilölle että olen kyseisen vauvan isä.

————————————————————————

Istuin siinä tuolilla Y/n:nin sängyn vieressä ja katsoin kun tuo piti sylissään tyttö vauvaa.

"Haluuksä pitää tätä" Y/n kysyi kääntäen katseen minua päin.

Katsoin tuota ja nyökkäsin varovasti tuolle. Otin tärisevin käsin vauvan tuon sylistä omaan syliin. Pidin tuota sylissäni varovasti ja katsoin tuota tyttövauvaa silmiin.

"Mun tyttö.." mutisin.

Y/n katsoi meitä hymyillen pienesti kunnes oveen koputettiin. Olin ennen sairaalalle tuloa laittanut Joonakselle viestiä että vauva syntyy joten kukapas muukaan sieltä ovesta tuli sisälle ku Joonas. Joonas oli näköjään käynyt möläyttää tästä myös muille jätkille koska hekin olivat tulleet katsomaan vauvaa.

"Hei onnee Joel" Niko onnittelee.

Katsoin tuota ja nyökkäsin tuolle samalla kun pidin vauvaa sylissäni. Vauva nukkui jo sylissäni kuin tukki.

—————————————————————————

Raahasin viimeiset muuttolaatikot minun ja Y/n:nän uuteen kämppään. Vanhempamme halusivat että muutamme yhteen nyt kun vauvakin on täällä. Suljin oven ja riisuin kengät jonka jälkeen kuulen vauvan huutoitkevän. Menin olohuoneeseen ja huomasin tyttäreni makaavan leikkimatolla. Y/n oli vessassa joten nostin tuon vauvan syliini ja koitin rauhoitella tuota. En tiedä mitä ajatella Y/n:istä, onhan hän kaunis ja ihana.

"Ei mitään hätää, isi on tässä" rauhoittelin vauvaa.

Y/n tuli vessasta olohuoneeseen ja istahti lattialle. Istahdin hänen viereensä ja laskin tytön takaisin leikkimatolleen. Tuijottelin Y/n:nnää samalla kun hän piteli vauvan nallea kädessä näyttäen sitä tyttövauvallemme.

"Mä tota.." Aloitan.

Y/n kääntyi katsomaan minua kysyvällä ilmeellä.

"Nii?" Hän kysyi.

"Öhm.." Sanoin ja katsoin käsiäni.

"Sano nyt vaan" Y/n sanoi.

"Mä tykkään susta" Sain sanottua.

Tuon kasvoille nousi pieni hymy ja hänen silmät tuijottivat suoraan minun omiin silmiini.

"Nii mäki susta" Y/n sanoi.

—————————————————————————

Täst tuli kyl iha paska mut julkasen silti. Laittakaa ideoita kommentteihi koska TARVIIN NIITÄ!!

- anonyyminikonlapsi

Exit emotions - Blind Channel imagines/oneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora