👑 🍼 | Niko x lukija

55 5 0
                                    


"Oon täällä kanssas rakas"

Kuningas Niko x Kuningatar lukija

Niko POV

Seisoin ikkunan äärellä tuijottaen mietteliäänä ulos linnoituksen ikkunasta. Mieleni oli levoton, sillä rakas vaimoni, kuningatar Y/n oli ollut poissaoleva viime päivinä. Kuulen askeleita takanani ja käännyin katsomaan kuka taakseni ilmestyi. Se oli hovimestarimme, joka käveli kunnioittavasti vierelleni.

"Onks mitään uutisii Y/n:ästä?" Kysyin huolissani.

Hovimestari kumarsi syvään ennen vastaamista:

"Kyllä, teidän majesteettinne, kuningatar Y/n:nin synnytys käynnistyi"

Tunsin sydämeni pamppailevan jännityksestä ja huolesta. Kiitin hovimestaria ja lähdin ripeästi minun ja Y/n:nin huoneeseen.

Kun saavuin huoneeseen, näky edessäni oli sekä kaunis että sydäntäsärkevä. Y/n makasi vuoteella, kalpeana ja hikisenä. Hoitajat ja kätilöt kiirehtivät edestakaisin, huolehtien hänen hyvinvoinnistaan. Polvistuin tuon vierelle ja tartuin hellästi tuon kädestä.

"Oon täällä kanssas rakas" kuiskasin tuolle.

Y/n katsoi minua silmiin ja näin niissä sekä kipua että iloa.

"Niko.. lapsi...tulee pian" Y/n hengitti vaivalloisesti.

Tunsin sydämeni sykähtävän innosta ja pelosta. Pidin kiinni Y/n:nän kädestä tiukasti.

Lopulta, kun huoneeseen täyttyi vauvan itku, tunsin helpotuksen ja ilon tulvan sydämessäni. Hoitajat näyttivät minulle pienen, mutta täydellisen vauvan ja laskivat sen Y/n:nän syliin. Kun näin vauvan, tunsin kyynelten kohoavan silmissäni. Se oli meidän toinen lapsi, meidän toinen yhteinen ihme. Kumarruin varovasti suutelemaan vauvaa otsalle, tuntien syvää kiitollisuutta ja rakkautta vaimoa ja lasta kohtaan. Hetken päästä hovimestari saapui huoneeseen 4 vuotiaan esikoisemme kanssa. Meidän esikoinen Elviira oli vilkas ja utelias lapsi, täynnä energiaa ja ihmetystä uutta sisarusta kohtaan.

"Vauva!" Tuo huudahti iloisesti, osoittaen pientä joka lepäsi äitinsä sylissä.

Hymyilin nähdessäni tyttäremme reaktion. Elviira lähestyi vauvaa.

"Tässä on sun pikkusiskosi" Y/n kertoi.

Elviira hiipi uteliaasti lähemmäs vauvaa, silmät suurina ja kädet ojossa. Hän katsoi vauvaa ihmetellen.

"Pikkusisko" Elviira totesi hiljaa, ikään kuin miettien asiaa itsekseen.

Katselin liikuttuneena tytärtämme ja vauvaa. Sydämeni täyttyi ylpeydestä ja rakkaudesta, kun näin näiden kahden pienen lasten kohtaavan ensimmäistä kertaa.

Neljä kuukautta myöhemmin elämä oli muuttunut vauvan saapumisen myötä. Vaiva, oli saanut nimen, Aleksandra. Hän kasvoi nopeasti ja toi iloa koko perheelle. Kuningatar Y/n oli toipunut hyvin synnytyksestä ja nautti ajastaan kahden lapsemme kanssa. Elviira oli innokas isosisko, joka rakasti auttaa hoitamaan pikkusiskoaan.

Eräänä kauniin aamuna, kun aurinko paistoi kirkkaasti linnan puutarhaan, päätin viettää päiväni perheeni kanssa. Astuin puutarhaan jossa Y/n istui puiden varjossa pitäen Aleksandraa sylissään. Elviira juoksi ympäriinsä, nauraen iloisesti ja keräten kukka. Kävelin heidän luokseen ja istahdin nurmelle vaimoni viereen, silittäen hellästi Aleksandran poskea.

"Hyvää huomenta rakas, miten Aleksandra voi?" Sanoin ja suukotin Y/n:nnää poskelle.

"Hän voi hyvin, hän on ollut hyvin tyytyväinen ja utelias kaikesta ympärillään" Y/n vastasi hymyillen.

Elviira juoksi meidän luoksemme ja ojensi äidilleen kimpun kukkia.

"Katso äiti! Keräsin nämä sinulle ja isille" Elviira sanoi ja ojensi äidilleen kimpun kukkia.

"Ne on kauniita Elviira" Y/n sanoi hymyillen ja otti kukat vastaan.

Tunsin syvän rauhan ja onnen katsellessani perhettäni. Vedin Elviiran syliini ja kutitin häntä leikkisästi, saaden hänet kikattamaan. Aleksandra katseli ympärilleen suurin silmin, hymyillen leveästi, kun tein hänelle hauskoja ilmeitä.

Vietimme päivän puutarhassa, nauttien toistensa seurasta ja kauniista kesäpäivästä. Tunsin syvää kiitollisuutta näistä hetkistä ja päätin tehdä kaikkeni suojellakseni perhettäni ja tarjoakseni heille parhaan mahdollisen elämän. Yhdessä olimme vahvempi ja valmiita kohtaamaan kaiken, mitä tulevaisuus toisi tullessaan.

———————————————————————

Exit emotions - Blind Channel imagines/oneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora