Yeniden

2.4K 40 17
                                    


"Günaydın"

"Günaydın bebeğim "

"Saat kaç Hande "

"6'yı 18 geçiyor"

"Niye bu kadar erken kalktın. "

"7'de nöbet devralmam gerek bitanem. Dün gece söylemeyi unutmuşum "

"O zaman güzel bi kahvaltı yapalım nöbetine dinç başla. "

"Yok yok. Boşver sen yat dinlen güzelce. Ben çıkıyorum zaten haber vereyim dedim. Nöbet 13 saat sürüyor 8 de çıkıyorum. Güzel bi yemek hazırlarsın yeriz beraber artık. "

"Sen iste yeter doktor. "

Kalkıp onu uğurladığımda tekrar yatağıma geçtim. Sürekli bi sağa bi sola dönüp duruyordum. Tam dalacağım sırada bi anda gelen matkap sesiyle sıçramıştım. Yan daire 1 aydır boştu ve herhangi bir ses gelmediğinden rahatça uyuyabiliyordum. Anlaşılmıştı yeni komşularımız yerleşiyordu. Sesler kesilmeyince bende uyuyamamış,kalkıp üzerimi giyinmiştim.

Lenslerimi takarken telefonum çalmıştı.

Gözzy'm 🤍 arıyordu.

"Efendim Gözde'm "

"Bestoşumuz. Best halamız. Best avukatımız. Günayyddıııınnn. İşiniz yoksa kahvecilere kahvaltıya bekleniyorsunuz efenimmm. Bugün irfanların dinlenme günü ya Mert Hakanlar falan da burda olacak. Aramızda olmaman üzer "

"Tamda hazırlanıyordum. Yarım saate ordayım aşklarım. Bir arzunuz bir isteğiniz var mı acaba"

"Yok aşkım. Can çok özledi. 'Bejte Bejte'diye geziyor ortalıklarda. "

"Ya sarım sarım sarıımmmm. Sarı aşşkıımmmm geliyorum hemen "

Kapattığımızda hemen makyajımı yapıp üzerimi giyinip çıktım.

Şansımdan trafiğe kalmadan gelmiştim. Çantamı yan koltuktan aldıktan sonra arabayı kitledim. Gözdenin havaların soğumasından dolayı bahçeye hazırlamayacağım bilerek direkt ön kapıya doğru ilerledim. gelen araba tekerleği sesi ile arkama döndüm. Plakadan anlamıştım mert Hakan olduğunu. Kapıyı çalmayıp yanına doğru gitmiştim.

"Naber Beşiktaşlı avukat "

"İyidir Fenerbahçeli kaptan sen "

"İyi bende nası gidiyo "

"Gitmeye çalışıyo be hako "

"Hayırdır bi canın sıkkın gibi burdan sonra takılalım istersen biraz. Kafa dağıtırız "

Mertle geleneğimiz haline gelmişti canımız sıkkın olduğunda birbirimize gidip dertlerimizi anlatıp beraber çözüm bulmaya çalışıyorduk. Ve genel olarak da çoğu şeyin de üstesinden gelmiştik böyle.

"Olur hakom. İstinyeye geçelim alacağım birkaç bişey de var onları da almış olurum hem"

"Sen nası istersen güzelim "

Abim kucağında canla kapıyı açmıştı. Can beni görünce kaşları havalanmış, minik bi kahkaha atmış kucağıma gelmek için kollarını açmıştı.

"Aşk taneeemmmmm" ayakkabımı çıkartıp kucağıma aldım.

"Hoşgeldiniz "

Abimle selamlaştıktan sonra kucağımda Can'la içeri girdik. Arkamızdan da Mert ve abim geldi.

Can hızlıca kucağımdan inmeye çalıştı. Bıraktığımda oyuncak arabasını getirdi ve tekrar kucağıma çıktı.

"Kim aldı bunu halacım ne kadar güzelmişşş"

Aşkın İkinci Yarısı Where stories live. Discover now