Yorum ve vote hatırlatma kısmıdır 💗
___________________________________Bağlılık: Birine veya bir şeye karşı güçlü bağlılık ve sadakat duygusu.
Sabah Can'ın yatağa zıplamasıyla uyanmıştım. Dünyanın en güzel uyandırma seansıydı kendisi.
"Bejteee"
"Bejte yesin seni aşkımmm"
Onunla oynarken Gözde gelmişti.
"Günaydın bebeğim "
"Günaydın Gözde'm"
"Hadi gel kahvaltı hazır olmak üzere "
"Abim geldi mi "
"Geldi dün gece "
"O zaman ben yavaştan kaçayım "
"Saçmalama Beste. Bekliyoruz. Ayrıca sana bi sürprizim var "
"Ne "
"Hadi hazırlanıp gel. Bak buraya kendi kıyafetlerimden bıraktım. Dünkileri yıkamaya attım haberin olsun"
"Oooff oofff geliyorum tamam "
Giyindikten sonra yatağın üstüne oturmuş, son kez düşüncelerimi toparlıyordum. Kapının çalmasıyla oturuşumu düzeltmiştim. Abim kafasını kapıdan uzatmış "gelebilir miyim ?" Demişti.
Yavaşça kafamı sallamıştım. Oturduğum yerden yavaşça yana doğru kayıp ona yer açtım.
"Lafa nasıl gireceğimi bilmiyorum ama özür dilerim güzel kızım. Beste ben herkesten herşeyden çok sana güvendim. Biliyorum sende bana güvenerek söylemeyi bekledin ama ben o an bi anda öğrenince nasıl tepki vereceğimi bilemedim. Üstüne çok gittim. Seni çok seviyorum sen benim canımın en içisin. Annemle babam seni bana emanet etti ama sanki ben biraz fazla üstüne gelmişim. Anlayamamışım. Özür dilerim abisinin gülü "
"Önemli değil abi "
"Beste kır dök. Boşalt içini ama sessiz kalma abim. Sen sessiz kalınca içinde ne fırtınalar kopar bilmiyor muyum ben. Benim senden başka kimsem yok ki "
"Asıl benim senden başka kimsem yok abi. Senin yuvan var bi ailen var. Beste orda tek başına. Benim sığınağım sensin, beni sığınağımdan kovan tek kişi de sensin. Sevmek ne zamandan beri hata oldu abi. Ben senden sadece bana biraz saygı duymanı istemiştim. Artık küçük bi kız çocuğu olmadığımı bilmeni istemiştim. Tamam Barış senin arkadaşın dı ama aramızda herhangi bir engel yoktu ki. Sen bunu en iyi bilensin. Bende büyüdüm abi nolur biraz beni de anla "
"Haklısın. Sende beni anla. Tek kardeşimsin,kız kardeşimsin. Yerini kimse dolduramaz Beste. Birlikte büyüdüğüm birlikte öğrendiğimsin. En değerlimsin sen. Seni herşeyden çok seviyorum. Keşke hiç bakmasaydım o telefona özür dilerim "
"Affedildin 17 numara. Bi daha yargısız infaz yapmasan olur mu bu avukat sadece sana karşı savunamıyor kendini"
"O avukatı yerim. Gel hadi kahvaltıya geçelim yoksa Gözde ikimizi de kesecek "
Gülüşerek çıkmıştık odadan. Gözde bizi gördüğünde hemen 32 diş gülmüştü.
"Ohhh beee. Kahveci'ler is back sonunda "
"Bi gün konuşmadık nasıl özlemişim. Kız kardeş çok ayrı bee"
"İkinizi de çok seviyorum ve tekrar söylüyorum ikinizden başka kimsem yok burda. Nolur bi daha böyle şeyler yaşanmasın"
"Yaşanmayacak çiçeğim abin anladı hatasını. Hadi oturun "
Oturduğumuzda kapı çalmıştı.
"Birini mi bekliyordunuz "
YOU ARE READING
Aşkın İkinci Yarısı
Fiksi PenggemarBarış Alper Yılmaz kurgusu. Ankara'da yıllar önce tanışan iki kişi. Yıllar sonra biri avukat,diğeri yıldız futbolcu oluyor ve kızın abisinin evinde tesadüfen karşılaşıyorlar. Avukat çok hatırlamasa da topçumuz unutamadığı duygularla dolu...