Yorumlarınız o kadar mutlu ediyor ki beni. Motive oluyorum. Vote ve yorumlarınız çok önemli benim için 💗
Işık: Kötü durumlarda bile umut veren veya olumlu sonuçları temsil eden şey.
Sabah uyandığımda yüzüm gözüm full şişmişti. Kalkıp ilk işim buz tutmak olmuştu.
Her şey o kadar güzel giderken bi anda tersine dönmüş , mutluluğum sıfırlanmıştı. Abimle konuşmaya korkuyordum. Barış nasıl konuşacaktı onun hakkında da hiçbir fikrim yoktu.
Bugün derbi vardı. Çok istemiştim Gidip Barışı desteklemek , onu orda oynarken canlı görmek ama olmamıştı işte. Evden bile çıkacak halim yoktu.
Bildirim sesiyle gözlerimde ki buzu çektim.
Gözde'm🤍: Günaydın bitanem belki uyuyorsundur diye yazıyorum. Uyanınca ara beni. Seni seviyorum.
Hemen geri dönmüştüm ona.
Siz: Günaydın Gözzy'm. Uyandım gözlerime buz tutuyorum.
Anında aramıştı.
"Güzelim nasılsın daha iyi misin. Özür dilerim Beste. Can'ı uyutuyordum ben. İrfan da Beste yazmış diyince bak dedim. "
"Senin suçun değil ki gözde. Öğrenecekti zaten ama hem biraz erken oldu hemde benden birebir duyması gerekiyordu ama çok kırdı beni. Hiç kimse bu kadar yakamazdı canımı "
"Biliyorum birtanem. Çok ağır konuştu çok abarttı. Şuan napıyo bilmiyorum da. Gece Adana'ya uçtular. Maç var bugün. Sen hazırlan bu arada seni almaya geliyorum şimdi. Bizde vakit geçiririz yalnız kalmayız "
"Evden çıkasım hiç yok Gözde "
"Hadi Bestoşum hadi güzelim"
"Gözde gerçekte-"
"20 dakikaya ordayım ona göre hazırlan hemen öptüm baayyy"
Oflayıp telefonu tezgaha koyup su doldurdum kendime.
Giyinme odama geçtiğimde rastgele elime geçeni alıp giymiştim. Bi yandan da abimin dedikleri aklıma geliyor ağlıyordum. Makyaj masama oturduğumda zorla sakinleştirmeye çalışıyordum kendimi.
Tekrar telefonum çalmıştı. Bu sefer de Handeydi.
"Besttooşşuuummmm. Günaydıııınnn"
Hıçkırarak " Günaydın Hande" dediğimde hemen sesi değişmişti.
"Beste noldu aşkım neden ağlıyorsun böyle içli içli "
"İlişkimizi abim duydu. Hemde bizden değil. Tabi o sinirle saydı baya. Hayatı boyunca söylemediği şeyleri söyledi. Abim asla kırmazdı ki beni Hande. Paramparça etti dün gece "
"Kuzum benim yaa. Gelelim mi yanına "
"Yok yok. Abim Adana'ya gitmiş maça. Gözde almaya geliyor şimdi beni "
"Of aşkım benim. Niye aramadın gece. Kızım ben ayağım kayınca seni arıyorum sana neler oluyor sen hiç aramıyorsun beni "
"Kelimeleri bile düzgün seçemiyordum ki Hande. "
"Yerim seni. Sıkma canını. Akşam maç için Salman alalım mı dedi de onun için aramıştım neler neler olmuş "
"Maça da o kadar heveslenmiştim ki. Bırak maça gitmeyi evden çıkacak dermanım yok. Gözde zorla alıyor beni "
"Of aşkım ya sen olmayınca maçı napayım ben. Hiç isteğim kalmadı "
"Saçmalama Hande. Gidin o maça. Barış yalnız kalmasın. Ona onu çok sevdiğimi söylersiniz tekrar. Salman yanında olsun. "
YOU ARE READING
Aşkın İkinci Yarısı
FanfictionBarış Alper Yılmaz kurgusu. Ankara'da yıllar önce tanışan iki kişi. Yıllar sonra biri avukat,diğeri yıldız futbolcu oluyor ve kızın abisinin evinde tesadüfen karşılaşıyorlar. Avukat çok hatırlamasa da topçumuz unutamadığı duygularla dolu...