Gece heyecandan uyuyamamıştım. Handenin nişanında bile böyle heyecanlanıyorsam kendiminkini düşünemiyordum. Sabaha doğru uyuyakalmış, alarmın yüksek sesiyle tüm enerjimle uyanmıştım. Önce Handeyle yazışmamıza girmiştim."Günaydın çiçeeğğiimmmm. İnanılmaz heyecanlıyım. Uyandım geliyorum "
Anında dönüş yapmıştı. Tahminimce o da uyuyamamıştı.
"Günaydın bitanemmm. Bekliyoruzzzz"
Ardından Barış'a yazmıştım.
"Günaydın sevgilim. Ben Handelere geçiyorum"
telefonumu kapatıp hemen giyinmeye başladım.
Heyecanla askıdaki elbisemi ve çantalarımı alıp çıktım. Arabaya bindiğimde içim içime sığmıyordu. Erken uyandığım için trafik yoktu ve yarım saatte gelmiştim Handelere.Handeyi arayıp bahçe kapısını açtırmasını rica ettim. Bahçeye girdiğimde yaklaşık 6-7 araba park halindeydi. Muhtemelen Bursa'daki akrabaları gelmişti. Bende arabaların yanına park ettikten sonra eşyalarımı almadan indim.
Kapıda karşılamıştı hemen beni güzeller güzelim.
"Hoşgeldin aşkımmm"
"Hoşbuldum çiçeğim. Her gün çok güzelsin ama bugün ayrı bi güzelsin sanki heh "
"Ya yerim seni " diyip sarılmıştı hemen.
Heyecandan kıpır kıpırdık. Kapıdan Bora'da çıkmıştı. Hande'nin abisiydi. Onunla da aramız iyiydi yıllardır.
"Hoşgeldin Beste "
"Hoşbulduk Bora. "
Sarıldıktan sonra içeri geçtik beraber. İçerde sofra başında oturan aile beni görünce ayağa kalkmıştı. Hepsiyle tek tek sarılmıştım.
"Hoşgeldin Beste'cim " demişti Özlem teyze. Aynı şekilde Uğur amca da. Ailenin kalanıyla da tanışmış olmuştum.
5 yeni kuzeniyle tanışmıştım. Hepsi çok sıcakkanlıydı.
Özlem "Beste hadi sofraya oturalım hep beraber gün uzun olacak enerji toplamamız lazım. "
Hande " Aynen öyle avukat. Hadi sen bana lazımsın "
Kahvaltımızı yaptıktan sonra büyükler yukarı çıkmış bizde bahçeye geçmiştik. Bizim için gün erken başladığı için vaktimiz boldu.
Kahvelerimizi içerken bir yandan da sohbet ediyorduk.
Uzunca detayları konuştuktan sonra asıl soruyu sormuştum.
"Salmanlar ne zaman geliyor "
"1'de burda olurlar. Yavaştan yukarı çıkalım. "
YOU ARE READING
Aşkın İkinci Yarısı
FanfictionBarış Alper Yılmaz kurgusu. Ankara'da yıllar önce tanışan iki kişi. Yıllar sonra biri avukat,diğeri yıldız futbolcu oluyor ve kızın abisinin evinde tesadüfen karşılaşıyorlar. Avukat çok hatırlamasa da topçumuz unutamadığı duygularla dolu...