Gönül Kırıklığı.

455 14 9
                                    



    Gönül Kırıklığı: Birinin sevdiği veya değer verdiği biri tarafından incinme veya hayal kırıklığına uğrama durumu.



Dün nişanda fazlasıyla yorulmuştuk. Bugün dinlenme günümdü. Gece hem geç yatmanın hemde fazla yorulmanın etkisiyle 1 e kadar uyumuştum. Barış'ıda 1 de antrenmana bırakmıştım.

Her ne kadar vaktimizi beraber geçirmek istesek de bugünün idmanları buna izin vermemişti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Her ne kadar vaktimizi beraber geçirmek istesek de bugünün idmanları buna izin vermemişti.

Barış yoksa Handişim vardı. Yine arıyordu

"Efendim aşkım "

"Naptın kuzum uyanabildin mi"

"Anca uyandım Barış'ı antrenmana bıraktım şimdi "

"Ayayayyay yerim sizi. Valla bizde yeni uyanabildik. Bize gelsene. Kahvaltı yaparız beraber. Annem hazırlattı bekliyoruz hadi"

"Tamam aşkım istediğiniz bişey var mı "

"Sen gel yeter kuzum öpttüümm"

Pastaneden birkaç bişey almış geçmiştim Hande'lere.

Hande tembih etmiş olacak ki bahçe kapısı açılmıştı bile. Arabamı park ettikten sonra evdekilerle selamlaşmıştım.

"Hoşgeldin bebeğim "

"Hoşbulduk Handişim. Hiç yorulmuş gibi durmuyorsun. "

"E zaten hayatım. Hande Gürbüz olmak bunu gerektirir. "

"Allah Allah Hande hanımm. "

Elimdekileri uzatmıştım lafıma devam etmiştim.

"Al güzelim. Hepsi en sevdiğinden. Enerjine enerji katsın "

"Yaaa seni çookkkk seviyorum düşünceli avukatım benim "

"Bende sizi çok seviyorum Doktor hanım "

"Hadi kahvaltımızı yapalım benim odama geçelim. Nişan fotoğrafları geldi. Yani basılmadı internet üzerinden geldi. Seni bekleyemedim baktım bazılarına. Barışla horon teptiğinize denk geldi. Onlar nası fotolardı kızım öyle yandı ortalık "

"Demeee"

"Gerisini sen düşün "

"Ay heyecanlandım şimdi "

"Gel gel "

Kahvaltımızı yaptıktan sonra odasına çıkmıştık. Ben yatağının üstüne çıktığımda laptopu alıp geldi.

Bana inat yavaşça açıyordu resmen.

"Kızım hızlı açsana şunu "

"Aman da aman çok mu aşığız Beste Hanım "

"Öyleyiz Hande hanım. Ne ev kaldı ne bark"

"Seni de böyle gördüm ya ölsem gam yemem. Çok mutluyum çiçeğim. Sen hep mutlu ol "

Aşkın İkinci Yarısı Where stories live. Discover now