Sıcaklık.

512 17 2
                                    

    Sıcaklık: Samimi ilişkilerdeki içtenlik ve sevgi dolu atmosfer.

Sabah nefis kokularla uyanmıştım. Anlaşılan Yaso sultan döktürmüştü . Bugün anne kız vakit geçirmek için çalışmayacaktım. Kendime off day vermiş , mailleri kızlara yollamıştım.

Elime telefonumu alır almaz Barış ile olan sohbetimize girdim.

"Günayddııınnn" yazmıştı 10 dakika önce

"Günayyyddıııınnnn. Antrenman yok mu bugün"yazmış elimi yüzümü yıkamaya geçmiştim. Henüz görmemişti.

Odamdan gözlüğümü de alıp mutfağa ilerledim. İlerledikçe daha da güzel geliyordu kokular.

"Oohhh Bu ne güzel bir sofradır Yasemin Hanımcım "

"Özlemişsindir anne kahvaltısını Beste Hanımcım "

"Özlemez miyim be annişimmmm"

Hemen beline sarılmış daha sonra tikinin olduğu yerlerden gıdıklamaya başlamıştım.

"Beste kocaman kız oldun kızım şu huyundan vazgeç. Bak çatlıyıcam şimdi "

"Tamam tamam hadi bırakayım. "

Ağzıma attığım salatalık ile kızmıştı

"Beste önce misafirimizi çağır kızım "

"Ne misafiri anne "

"Barış annecim Barış. Dün gece konuştuk biz. Antrenmanı öğlenmiş kahvaltıya buraya gelecek. Hemen çağır da gel. "

"Ay anne şimdi mi söylenir bu "

"Hadi annecim "

"Tamam o zaman üzerimi değiştireyim öyle çağırayım"

Hemen eşofman takımımı giymiş kapısını çalmıştım.

Biraz sonra açılmıştı.

"Günaydın aşkım "
Demiştim kısık bi sesle

"Günaydın yavrum da. Neden kısık sesle konuşuyorsun "

"Anneme daha söylemedim de ondan. Ayrıca bana söylemeden annemle kahvaltıya anlaşmak nedir "

"Sürpriz aşkım. Ama sanırım gelemiyorum "
Derken arkadan kadın sesi gelmişti.

"Kim gelmiş oğlum "

Ardından Barış 'ın yanında belirdi.

"Komşum . Ayrıca çok yakınız. Ona kahvaltıya davetliydim annesi Yasemin teyze de aynı senin gibi uzak mesafeden geldi. Ama sen bi anda gelip sürpriz yaptığın için kahvaltıyı iptal edeceğiz galiba "

Arkadan da söylenerek annem geldi "Kızım yarım saat naptın soğuyacak her şey "

Barış tekrar lafa girmişti.

"Anne Beste. Beste annem "

"Memnun oldum " diyerek elimi uzattım.

Annesi de aynı şekilde karşılık vermişti. Barış gibi sıcakkanlıydı.

"Yasemin teyze. Annem Emine. Kahvaltıyı sonraya alalım mı kız kardeşlerim de gelmiş çünkü "

"Yol yorgunudurlar oğlum şimdi. Gelin beraber kahvaltı yapalım hiç uğraşmayın hazır zaten her şey. "

Barış "Ne dersin anne "

Emine teyze bir süre düşünmüş ardından "Olur oğlum. Kızları da çağırayım da "demişti.

bana geçmiştik. Barış 'ın kız kardeşleri de aynı onun gibi kıvırcık ve enerjikti. Sanırım ailede enerji ve sıcakkanlılık genetik olarak geçmişti.

Aşkın İkinci Yarısı Where stories live. Discover now