Uzak

414 17 9
                                    

    Uzak: Bir noktadan oldukça mesafeli olan.




Günüm erken başlamıştı bi hevesle uyanıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Maç vardı bugün Barış biraz geç gidecekti. Kamptan önce son sabahımızı iyi değerlendirmek istemiştim.

Bol protein ağırlıklı kahvaltı hazırlasam da Kıvırcığımı özleyeceğimden kırmak istemeyip pankek de yapmıştım.

Tavaya koyduğum son pankekleri de ters çevirip daha sonra tabağa alıp, her ne kadar Barış 'ın çay içeceğini bilsem de  portakal sularını sıktım.

Sonra seke seke Barış'ın odasına ilerledim. Çocuk gibiydim bugün içim içime sığmıyordu. Enerjimi nasıl atsam diye düşünüyordum.

Yatağın üstüne atladım " GÜÜÜÜÜ. NAAAYYY. DDIIINNNN. AŞKLARIN BİR TANESİ. "

Gülerek yavaşça açmaya başladı gözlerini

"Günaydın aşkım günaydın. Nerden geliyor bu enerji "

"Seyahat yapacak olma mutluluğu diyelim "

"Bence 1 hafta ayrı ülkelerde olacağız diye mutlusun "

"Aaa Barışçım saçmalıyorsun. Hem ucunda sen varsın. Benim için bi ödül gibi bu tatil. Hadi kalk kahvaltı hazırladım bize "

"Mıhlama da yaptın mı "

"Onu Emine teyzeden öğrenicem. Rize'ye bekliyor beni. Herşeyi mekanında öğrenmek lazım "

Kolumdan tutup yanına çekmişti.

"Aaa Barış pankekler soğudu "

"Pankek mi yaptın. Sen?"

"Yapamaz mıyım "

"En güzelini yaparsın aşkım da şu iyi beslenme  takıntın noldu "

"Benim öyle bi takıntım yok ki hayatım. Sadece çevrem hep sporcu dikkat etmenizi istiyorum. Hep sizin için bunlar Barış Bey "

"Tamam öyle olsun hadi. " diyip daha da çekmişti kendine

"Ya Barış hadi soğuyor herşey. O kadar kalkmışım yapmışım "

Hızlıca kalkmış mutfağa geçmiştim o da elini yüzünü yıkayıp gelmişti. Keyifli bi kahvaltıdan sonra Barış hazırlanmış maça geçmiş bende son hazırlıkları yapıyordum.

"Eveeet sadece çantam kaldı alacağım. " kendi kendime konuşarak çantamı da hazırladım.

Üzerimi de değiştirip çıkış yaptım.

Valiz konusunda sanırım biraz fazla abartmıştım taşıyamıyor yerlerde sürüyordum resmen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Valiz konusunda sanırım biraz fazla abartmıştım taşıyamıyor yerlerde sürüyordum resmen. Nefes nefese asansörden inmiş arabamın önüne gelmiştim. Çantamın içinden arabamın anahtarını çıkartıp uzun süren valiz yerleştirme sürecinden sonra Gözdelere doğru yola çıktım.

Aşkın İkinci Yarısı Where stories live. Discover now