Yakınlaşma

608 18 6
                                    


Yakınlaşma: İki kişi veya daha fazlasının birbirine fiziksel olarak yakınlaşması, sıcaklık ve bağlılık duygularını artıran bir eylem.



Güne erken başlamış,rutin işlerimi halledip erkenden çıkmıştım evden.

Vakit kaybetmeden arabaya atlayıp adliyeye geçmiştim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vakit kaybetmeden arabaya atlayıp adliyeye geçmiştim. 2 duruşmadan sonra da büroya geçmiş işlerimi halletmiştim. 

Akşam Barışların maçı olduğu aklıma gelince hemen yazmıştım Barışa. Büyük ihtimal görmeyecekti ama olsun.

"Başarılar kıvırcığım. Kazanmanız veya kaybetmeniz ile alakalı birşey söyleyemeyeceğim :)"

Attıktan sonra işlerime dönmüştüm.

Yine yorgunluktan başım ağrıdığında yardım perim Gözdişim aramıştı.

"Efendim kuşum "

"Naptın Bestem "

"İyiyim aşkım ama iyi olduğum kadar da yorgun. Başım çatlıyor. "

"Bize gel yemek yiyelim. Yorgunluk atarız biraz. İlacını hazırladım bile. "

"Valla ne yalan söyleyim bende yemek derdini düşünüyordum. Size geliyorum yarım saat kırk dakikaya.  İmdadıma yetiştin Gözzy "

"Her zaman aşkım. Kapatıyorum ben hemen gelmeye bak "

"Görüşürüz"

Çantamı toparlayıp arabaya atladım. Yine yoğun bi trafiğe denk gelmiştim. Ama şükür ki karşı yakada değildim. Köprü trafiği ile uğraşacaktım bide.

Arabayı park edip kitledikten sonra kapıyı çalıp bekledim. Gözde'nin açacağını düşünürken kapıyı açan kişi ile şoke olmuştum.

"Anne "

"Annemmm. Güzel kızımmmm."

Anneme sarılmıştım hemen. Gözdenin ilaçtan kastettiği asıl şey annemdi. Panzehrimdi o benim. Yorgunluğumu almıştı bile. Annemler Ankaradaydı hala ve o yüzden çok nadir görüşüyorduk. Hayliyle çok fazla özlüyordum. Başımı yaslamam gerektiğinde aramızdaki kilometrelere lanet yağdırıyordum.

"Nası özlemişim seni annemmmm"

"Bende seni Anniş'im. İyiki gelmişsin. "

"Güzel kuzum benim. Nasıl gidiyor bakalım "

"Gittiği kadar gidiyo annem. Siz napıyosunuz babam nasıl. Güzel Ankara'm nasıl "

"Biz iyiyiz annecim. Ankaran da her zamanki gibi. İşlerin nasıl zorlanıyor musun "

"Biraz şu aralar yoğunum. Bide nişan var ya sıkıştırmamak istiyorum. Haftaya rahatım inşallah "

"İyi bari. "

Aşkın İkinci Yarısı Where stories live. Discover now