Çekim: Bir şeye doğru yönelme,özlem duyma.
Gece sürekli uyanıp durmuştum bu da uyku kalitemi inanılmaz düşürmüştü. En sonunda kalkmış giyinmiş ve evden çıkmıştım.
Havanın da güzelliğinden yararlanmış kombinimi ona göre hazırlamıştım. Saati kontrol edip Kadıköy'e doğru yola çıktım. Yolda da abim aramıştı.
"Naptın Beste 'm "
"İyiyim abiş tesislere doğru geliyorum şimdi"
"Tamam abicim araba kullanıyorsun herhalde kapatıyorum ben "
"Tamam abişiimmm öpüyoruuum"
"Bende "
Her ne kadar uyuyamasam da günüm güzel başlamıştı. Telefonumu arabaya bağlamış şarkı açmıştım. 'Böyle Sever ' açıldığında Barış gelmişti aklıma ve Barış'ta mesaj atmıştı.
Barış Alper : "Günaydın Avukat. Belki uyanmamışsındır diye mesaj atıyorum. Tesislerdeyim şuan. Akşam yemek ?"
Mesajına sırıtmıştım. Akşam biraz geç gelecektim eve o yüzden aklımdakini hemen mesaja dökmüştüm.
Siz:"Günaydın kıvırcık. Uyandım ve Fenerbahçe'nin tesislerine geçiyorum. Akşam yemeğe okeyiz galiba da bu akşam ben yemek yapma sözü veremem bugün biraz yoğunum. Dışardan söylesek ?"
Beni bekliyormuş gibi hemen cevap geldi.
Barış Alper :"Bana uyar. Sen gelirlerken ara ama beni. Ona göre sipariş vereyim "Mesajını beğenip çıkmıştım. 15 dakika sonra da tesislere gelmiştim zaten. Çantamı da alıp indim. Tesistekiler artık beni tanıyordu. Selamlaşıp içeri girdim.
Koridorda ilerlerken karşıdan da Abim,Umut ve Mert Hakan geliyordu.
İlk abime sarıldığımda söze girmişti.
"Nasılsın abisinin çiçeği "
"İyi olmaya çalışıyoruz abişim asıl siz nasılsınız nası gidiyo "
"Bizimki de aynı yavrum "
Bu sefer umutla sarılmıştık.
"Senin için Kadıköy'deyim Avukat. Değerimi bil"
"Bilmediğimiz gün mü var Beste kız. Kapmışsın benden bişeyler "
Göz kırpıp Mert'e sarıldım.
"Naber "
"İyi Merdo sen "
"Bende iyi. Merdo lafına iyi alıştırmış Aliş seni"
Merdo'yu Mertin yeğeni Aliş söylüyordu sürekli. Bursa'ya gittiğimizde bende alışmıştım. O zamandan beri söylüyordum.
"Öyle oldu biraz. Aliş ve Bereni de çok özledim. Bi gün getirsene "
YOU ARE READING
Aşkın İkinci Yarısı
Fiksi PenggemarBarış Alper Yılmaz kurgusu. Ankara'da yıllar önce tanışan iki kişi. Yıllar sonra biri avukat,diğeri yıldız futbolcu oluyor ve kızın abisinin evinde tesadüfen karşılaşıyorlar. Avukat çok hatırlamasa da topçumuz unutamadığı duygularla dolu...