Treinta y siete

4.1K 58 2
                                    


Hans

"Ah.. Kaleb.." I moaned when Kaleb's keeps licking on my chest while his hands are gripping my waist. Nakahiga na ako sa foam sa loob ng kubo and he's now on top of me and making me feel so hot with his touch and tongue. I'm already shirtless and the night cold along with his warmth touches are giving me chills.

"Sweet.." He mumbled while licking my nipple. Nakagat ko ang labi ko at nasabunutan ko ang buhok niya nang marahas niyang kagatin ang utong ko.

"Kaleb.." Saway ko. He licked it and levelled his face on mine.

"I want you, pumpkin. We can go all the way, right?" He asked while giving me kisses all over my face.

"Stop asking, I want to make love, quick." I said and he claimed my lips again. I can't wait to do it again with him also, I can feel his needs right now and my desire is also overflowing. I feel like I'm going to burst. I haven't been touch since we part ways.

"I don't have lube or condoms, pumpkin." Sabi niya habang pababa nang pababa ang halik niya. He's saying that but his hands are now pulling down my pajama shorts. Napaungot ako nang kagatin niya ang parteng gilid ng leeg ko. He keeps biting and marking me.

"Use your saliva or something, I really need it now." Hangos ko and I heard him groaned. Nagulat pa ako nang bigla niya akong padapain.

"I need you to stay still, baby." He said and I bit my lower lip because of what he called me. He sounds so sexy. I can't believe I still blush with just that from Kaleb. Natigil ako sa iniisip ko nang maramdaman ko ang mahigpit na hawak ni Kaleb sa magkabilang pisnge ng pang-upo ko. I was about to say something when he parted both of my cheeks and I am sure my hole is now staring back at him.

"Kaleb," I looked at him behind and he was just staring at my ass. Sinulyapan niya ako bago niya pilyong dinuruan ang butas ko. "Hey!" Saway ko habang nag-iinit ang dalawang pisnge ko sa ginagawa niya.

"I'll eat you until you loosen up for me, pumpkin. Stay still." He sexily said and I can tell that he's in dazed. Hindi na ako nakaimik pa at naisubsub ko na lamang ang mukha ko sa unan nang maramdaman ko ang mainit niyang dila sa entrada ko. I gripped the bed sheets when he's literally eating my ass.

"Ohh.. Governor.." I moaned and his hands tightened its grip on my ass cheeks. I feel the tingling sensation on my stomach and the pleasure on my entrance because of how he's devouring it. Ramdam ko ang gigil sa ginagawa niya.

"I miss this so much, pumpkin." He said between licking my ass. Tanging pag ungot lamang ang naisagot ko at mas lalo akong nanginig nang bitawan niya ang isang pisnge ng pang-upo ko at naramdaman ko ang daliri niya sa entrada ko.

"Look at me." He suddenly said. I did what he asked and he was also looking at me already. We met eyes and I saw how he brought up his three fingers in his open mouth. I watched as he put it in his mouth and he sucked on it so it can be covered with his saliva. Nang magawa niya iyon ay saka niya ibinalik sa entrada ko ang mga daliri niya habang deretso pa rin na nakatingin saakin. I swallowed. Fuck. He so manly, so fucking sexy. I miss this side of Kaleb, so hot and sexy. He really knows what he wants and he will get it one way or another. Sa ganong paraan niya ako nakuha noon.

"Relax your entrance for me, pumpkin.." Natauhan ako nang sabihin niya iyon at saka ko naramdaman ang isang daliri niyang dahan-dahang pumapasok sa entrada ko. Muli kong naisubsub sa unan ang mukha ko at impit na umungol roon. I can feel his long finger entering me and it's been so long since someone did this to me, fuck. Siya pa ang huling nakagawa niyon saakin.

"So tight, has it been so long, baby?" He mumbled while biting my ass cheek and still trying to finger me. Umiling ako at nakita kong natigilan siya. I looked at him.

MíoTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon