(Medya: Ateş Soyhan...)
(Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar...🧡...)
" Ee, anlatsana hadi kızım yazdın mı?
Cevap verdim? N'oldu? Hadi anlatsana çatladım yaaa""Bi saniyeee ya bi saniyeee aaaa!)
" Tamam tamam hadi bakalım anlat"
" Yazdım işte ben iki üç dakika sonra da cevap verdi, ve gerçekten de mafyaymış lan. Korktunmu falan dedi bende yoo dedim ve kim olduğumu hemen buldu be, gerçi bana dedi seni bulmam yarım saatimi almaz diye ama ben dalga geçiyo falan sandım pek ciddiye almadım. Sonra beni öldürmezsin dimi diye sordum"
" Ee, ne dedi?"
" Cevap vermedi sonra ben dedimki uyicam yarın iş var falan iyi geceler dedim oda iyi geceler dedi"
" Eee,sonra?"
" Sonrasıda işte uyudum"
" Hmm, öldürmez inşallah"
" Amin"
" Hadi iş başına masaları sil bu gün Ateş bey gelecek mekanı görmeye"
"Ateş kim lan?"
"Mert beyin en yakın arkadaşı ve buranın da ortağı olur kendileri"
" Hmm, iyimiş. Tamam o zaman ben masaları siliyim baariii"
"E sen masaları sil baariiii"
Sudenin yanından ayrıldım ve masaları silme işlemine koyuldum.
Ben masaları silerken, Zehra ve Hazal 'ın konuşmalarını duydum.Kesinlikle istemeden oldu tabiki(!)
"Ya Hazall duydun dimi kim geliyormuuuşş"
"Ya zehra birkezde lafı uzatmadan konuya girsen?"
"Aman be öff! Neyse tamam anlatayım iyi dinle, bu gün Ateş bey geliyor mekanın dekorasyonunu görmeye"
" Ee,n'olmuş"
"Yaa, bilmiyormuş gibi konuşma ya adam taşşş!"
" Ben onu biliyorum ama sende şunu biliyorsun ki adam kimseye bakmıyor, sana bana kalmaz o sen umudunu kes"
" Aman be en güzel anlarımın katitisin"
" Hadi hadi işimize bakalım yoksa daha ilk haftadan kovulucaz ona göre"
"İyi tamam bee"
Şu Hazal'ı sevdim bak. Ama şu zehra cadısıyla hiç anlaşamiyacaz orası kesin.
Neymiş, ' yi kizim idim tişşş' lafa bak lafa. İnşallah o taş kafanı yarar bu günde görürsün. AMİİİNN.
Gerçi, banane ya.
"Nerde kaldı bu adam yaa? Gelsede ateşimi alsa artık"
Yok artıkk!! Azmış bu iyice!
Adamıda merak ettim birazcık.
Aman neyse gelecek zaten görürüz nolcak.Ahada geldiler galiba, herkes böyle hazırola geçtiğine göre....
Kaç saattir çalışıyorum bilmiyorum ama hava kararmıştı ve bittim resmen, Ateş bey gelmemişti bu gün son anda işinin çıktığını ve gelemiyeceğini söylemiş Mert beye.
_______________________________________
(İş çıkışı) (bu kısımda biraz +18 var istemeyenler atlayabilir:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BEY
Ficção Adolescente(başlama tarihi:25.01.2024) ___________________🧡__________________ Ateş'ten: Bazıları hiç büyümez, hep çocuk kalır, bazıları da erkenden büyümek zorunda kalır.... Ada'dan: İçindeki çocuğun ölmesine hiçbir zaman izin verme, verme ki kalbin hiçbir za...