5. BÖLÜM

82 25 114
                                    

Bu gün de Buketten ;


Doğar doğmaz yanlızlığa mahkum edilen bir kızım . Annem beni doğururken ölmüş,babamsa ben bu kıza bakmam diyip çekip gitmiş . Yetimhanede büyüdüm ben . 4 yaşındayken bir aile evlatlık almış beni .

Şu an o ailede en büyük kızım . Benden önce 6 senedir evlatları olmuyormus . Beni evlatlık aldıktan 1 sene sonra annem hamile kalmış . Daha 5 yaşında beni tekrar o yere gönderirler diye çok korktum . Çünkü orda şiddet, açlık,sususluk .. ve daha denilmeyecek şeyler yaparlardı.

Ama korktuğum olmadı aksine sana bir kardeş geliyor diye beni hep heyecanlandırdılar. Kardeşim geliyor diye alışverişlere bile götürdüler beni .O anne baba sevgisini benden hiç eksik etmediler , elin kızıyım diye hiç yüzüme vurmadilar onlara bu konuda minetarim .

Evet kendimi tanıtayım ben Buket Soylu Şahin ve Hatun soylunun kızıyım . Benden küçük 2 kardeşim var .Hata 3 biri annemin karnında sjsj. Biri 16 yaşında kız adı Mucize çünkü gerçekten bir mucize olmuştu . Diyeri 7 yaşında erkek adı Caner di. Ve şimdi ki ise erkek henüz ismi beli değil.Bunun üzerine tartışılıyor......


Şu an ne mi yapıyorum . Kütüphaneden çıkmış eve gidiyorum. Çünkü önümde bir sınav var ve bir şey bilmiyorum. Gerçi çok çalışıyorum nie hala bir şey bilmiyorum bende bilmiyorum sjsjs.


Kulaklığımı takmış yürüyordum . Şarkının bitmesiyle 1 sn lik o arada bir bağırış sesleri duydum kadın erkek sesleriydi. Karı koca tartışıyorlar diye düşünüp fazla irdelemedim. Çünkü böle seylerin içinde bulunmak ve duymak istemedim . Umursamaz bir şekilde eve doğru yürüdüm 3 sokak kalmıştı varmama .

Çok şükür ki eve varmıştım . Kapıyı çalıp bekledim . Kapı açıldığında üstüme atlayan iki canavarla yere serildim . Transa girmiş gibi tepki veremedim . Ama içerden gelen gülme sesleriyle transtan çıktım . Ay yine kim gelmişti off . Ayağa kalktığımda biri Caner di diyeride teyzemin oğlu Berk ti . Off aaa şeyde gelmiştir Burak . Hemen üstümü düzeltip içeri girdim . Salona geçip herkese baktım ama yoktu . Tam surat asicaktim ki annemin hemen toparlanmami ve misafirlere hoşgeldin dememi işaret etiginde hemen öle yaptım . " Hoşgeldiniz" Burak'ın annesi bana döndü ve " hoşbulduk kızım . Maşallah pekte güzelleşmişsin " oysaki daha 1 hafta önce bizdelerdi neyse teşekkür edip odama çıktım . Çantamı bırakıp yatağa atım kendimi . Neden gelmemişti ki bu şimdi derken balkon kapımın açık oldugunu gördüm iyide ben kapatmıştım.

Neyse diyip biraz gözlerimi kapatım . Kaç dakika böle kaldım bilmiyorum ama kapının kapanma sesiyle hemen irkildim . Doğrulduğumda duvara yaşlanmış bir şekilde beni izleyen Burak'ı gördüm . Aa başka bir şey sanmıştım ödüm koptu. Komodinin üstündeki suya uzanıp içerken Burak'ın sesiyle ona döndüm. ". Kusura bakma seni korkutmak istememiştim , balkondaydim kapı açılınca buraya gelirsin sanmıştım neyse " nasıl yani balkonda mıydı o şimdi . E ben nerden bile bilirdim ki. " Yook korkmadım ya " sesim titremişti lanet . " Tabi tabi sesin bile titredi " yüzüne tip tip baktım tabi o sırada süzmüştüm de baya şerefsiz yakışıklıydi da. Hemen kendime gelip " yok be su içtim ya ondan dir . Hoş geldin bu arada . " " Hoşbulduk, nasıl gidiyor ders çalışmak " göz devirdim ona çünkü dersleri çok iyiydi ve aynı sınıftaydık sorması bile hata sanki bilmiyormus gibi . " Ahahah tmm sakin biliyorum herhalde berbat olduğunu . Sahi çokta çalışıyorsun nasıl böle notlar alıyon şaşkınım" kır kır gülerken yastığı fırlatım ona . " Sanane bee , sahi bende bilmiyorum neyssee " ayağa kalkıp dolaba yöneldim rahat kıyafetler alıp odamdaki banyoya yöneldim. " AA çok ayıp misafire böle mi davranıyorsun sen ahaha " onu öle odada bırakıp üstümü değiştirdim. Siyah hafif bol bir şort giyip askılı bir atlet giyindim odaya geçtim .

Ona baktığımda bana bakıyordu şaşkın şaşkın. " Ne oldu açıkta bir şey mi var " masaya yaklaşıp kalem aldım ve saçımı topuz yaptım .çok severdim öle yapmayı . İşimi hal etikten sonra çantamı aldım yatağımın üstünden , hala da bana bakıyordu . Yine yastık atım kendine gelmişti . " Heh bir şey mi oldu " bu haline gülme krizine girdim . O da bana yastık atı " ne düşünüyordun çok merak ediyom bide mal mal bakıyordun hayırdır yine hangi kızın pesinden koşma planına beni dahil edicen " " senin " duymamıştim "ne "dedim oda transtan çıkmış gibi " ha kimsenin benim biricik sevgilim var nie koşayim " sevgilisi mi vardı kendimi ele vermemek için konuyu değiştirdim ve masama döndüm şu an yüzümü görmüyor du . İstemsizce gözümden bir damla aktı hemen sildim .

Kara LekelerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin