1.Bölüm

1.4K 67 21
                                    

Yeni bölümleee karşınızdayızzz
Nabersiniz?
İyi okumalar aşkolar
Oy verin
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum haaa

"Doğa yazdın demi numarayı?" dedim. "Yazdım aşkım. Hadi ben gidiyorum. Eve varınca yazarsın" dedi ve yüzüme sert bir öpücük bırakıp koşar adımlarla otobüse bindi.

Yağmur çok yağıyordu. Şemsiye almamıştım yanıma. Neden mi? Çünkü evden çıkarken hava güneşliydi. Üstüne bide crop giymiştim.

Islanmıştım zaten. Bu duraktan bizim eve giden yoktu. Mecbur yürüyecektim. Evim yakındı ama birazda uzak.

Hep yağmurun altında yürümek koşmak istemişimdir. Yapmışlığımda var tabii ama bu isteğim tükenmiyor.

Kollarımı açıp koşmaya başladım. O anın verdiği güzel, mükemmel hissin yerini hiç bir şey veremez. Kahkahlar içinde koşmaya başladım.

Yarım saat sonra....

Kapı zilini hızlı hızlı bastım. Annem içeriden "Patlama geldik işte" diye söylenerek kapıyı açtı.

Gözlerini üzerimde gezdirdi. "Kızım bu hâlin nee?" diye bağırdı. Gülerek "Birazcık ıslandım ama birazcık" dedim ve içeri girdim. "Hiçte birazcık ıslanana benzemiyorsun. Çabuk git üzerindekileri soyun ve sıcak duşa gir bitki çayı getiriyorum. Hastalanıp başıma kalıcan" dedi.

Annem böyleydi. Evin tek çocuğumuydum yoksa gerçekten karakteri mi buydu anlayamıyordum. "Tamam annem" deyip yanağına öpücük bırakıp üst kata çıktım.

Odama girip kapıyı kapattım. Banyoya girip üzerimi çıkarıp sıcak suyu açtım. Suyun altına girdiğimde bedenim uyuştu.

Kısa bir duştan sonra üzerimi giyinip başımda havlu yatağa yüz üstü uzandım. Telefonumu elime alıp Doğaya yazmaya başladım.

Siz: Ayy Doğa

Siz: reglım gecikti

Siz: napcam

Siz: ya da tarihi unutmuş ola bilirim

Siz: doğa Allah'ın malı

Siz: hamilemiyim yoksa?

Siz: kocam yoğ kii

Siz: Kocam nerdesiinn

Siz: Kocam da kocam

Siz: Paşam da paşam

Siz: Evimin direğiiii

Siz: gözümün bebeğiii

Siz: Doğa kocam yooğğ

Siz: kız baksana mesajlara

Doğa kim diye soruyorsunuzdur şimdi. Doğa çocukluğum,geleceğim. Bebeklik arkadaşım,kardeşim. Yediğimiz içtiğimiz birdi.
Dur Doğayı tanıtdım biraz geç kalmış olsam da kendimide tanıtayım.

Elisa Aslan 19 yaşındayım aşkolar. Ressamım. Gitar çala biliyorum. Pek fazla özelliğim yok. Sevdiğim yok sevgilim yok. Bu kadar.

Üst üste mesaj gelince whatsappa girdim. Mesaj Doğadandı.

Doğa: Doğa kim?

Doğa: Ve sen kimsin?

Doğa: Regl mi??

Doğa: Tanrım doğru düzgün insan yazamazmı?

Doğa: Hanfendi yanlış numara

Doğa: Kocam?

Gördüğüm mesajlara güldüm. Doğa hep şakacı kızdı. Yapardı böyle şakalar.

Siz: Doğacımm

Siz: Şakanın sırası değil laa

Siz: Götünü keserim laa

Siz: he koca

Siz: evet regl olmadım

Doğa yazıyor..

Doğa: Kızım ben Doğa değilim.

Doğa: Saçma sapan şeyler yazıp durma.

Doğa: Senin reglinden bana ne

Siz: Bu kadar şaka yeter

Siz: valla alınıcam

Siz: tarihi unutdum diyorum

Siz: Hem ben saçma sapan yazmıyorum bu konu önemli

Doğa: Neden inanmıyorsun Doğa değilim diyorum.

Bu işin şakası yok be. Doğa yine şakanın bokunu çıkardı.

Görüntülü arama tuşuna basıp aradım.

Çalıyor..

Arma redd edildi

Doğa: Malmısın kızım

Doğa: Ne diye arıyorsun

Doğa: Vallaha küfür edicem

Siz: Doğa yeter ya engellicem amına koyayım

Siz: Ne diye ben doğa değilim diye tutdurdun piç

Siz: sen değilsinde anan mı??

Doğa ses kayıt ediyor

Doğa: sesli mesaj
Bak kızım kimsin nesin bilmiyorum ama yanlış numara. Doğa falan değilim. Anladın mı?

Eyvah ayvayı yedik..

Kestikk

İlk bölüm nasıldı??

Oy vermeyi fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın

Sağlıcakla kalın 💛❤️

Yüzbaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin