Uzun bir aradan sonra merhabalarrr!
"Bazen yaşamak zorunda bazen de yaşatmak zorunda kalırız,ruhumuzu..."
Ne ara gelmiştim ben buraya!? Hele de bir ormana!
Etrafıma bakıp tanımaya çalıştığım yerlerin bana yabancı gelmeye başladığını anlamıştım.
"KİMSE VAR MI?!" ses yoktu. Ve bir daha seslendim. "KİMSE VAR MI?!" yoktu.. Hadi ama kimi kandırıyorum ki. Koca bir ormanda kim ne yapar?!
"Geleceğini biliyordum" gelen yankılı ses bana yabancı değildi. Kim olduğunu biliyor ama unutmuş gibiydim.
"Hadi amaa, beni anneni unutamazsın değil mi?!" kafamı hızla çevirip gözlerimi her yönde gezdirdim. "Hayır hayır hayır hayır. Hayır bu bir rüya tamam mı? Sakin ol Elçin sorun yok! Beynin sana bir oyun oynuyor sadece o kadar tamam mı?! Sorun yok sorun yok"
"SORUN VAR! SORUN SENSİN ELÇİN! HER ŞEY SENİN YÜZÜNDEN! BÖYLE OLMAK ZORUNDA DEĞİLDİ! YUSUF GİBİ APTAL OLSAYDIN BU KADAR SORUN ÇIKMAZDI ANLADIN MI?! HİÇ BİR ŞEKİLDE BENİ SUÇLAYAMAZSIN ÇÜNKÜ SEVİLMEMEK SENİN SORUNUN ANLIYOR MUSUN?! SENİN SORUNUN SENİN!!!"
"ELÇİN!"
Selim den
"ELÇİN!" yüksek sesle seslendiğimde sıçramıştı ve derin nefesler almaya başladı. "Tamam sorun yok bebeğim sadece kabustu bir kabus tamam mı? İyisin bak bende burdayım iyisin güvendesin." vücuduna sardığım kollarım onu daha da ağlatmıştı.
Ağlamasına izin verdim. Bir süre ağladıktan sonra hoçkırıkların yerini iç çekmişler aldığını fark ettim. Saçını öpüp "Anlatmak ister misin?" bana bakıp susarak cevabını vermişti. Zorlamazdım. Zorlamayacaktım.
"Sen bilirsin güzelim ama anlatmak istersen burdayım, dinlerim." kafasını sallayıp tekrar bana yaslandı. "Hadi uyu" tekrardan güzelce yatırdıktan sonra sakinleştiği ve nefesleri düzene girmeye başlayınca bende derin bir nefes aldım. Sonrasında onun kollarım arasında olmasının huzuruyla bende uyudum.
Elçin den
Sabah uyandığımda Selim yanımda yoktu. Esneyip etrafıma baktım. Yoktu. Telefonuma uzanacakken yanında bir not gördüm. Selim den olduğunu Elçanlamıştım. Güzelim gitmem gerekti. Kahvaltı senin için hazır :) tek yapman gereken uyanıp yüzünü yıkaman. Seni seviyorum <3
Selim..Hocam ben bir daha aşık oldum.. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve mutlu bir şekilde aşağı indim tam sofraya oturacakken kapı çaldı. "Allah Allah" kapı deliğinden baktım sonra açtım. "Elçin hanım değil mi?"
"Evet?"
"Buyrun efendim kargonuz."
"Ben hiç bir şey sipariş etmedim ki"
"Size gelmiş üzerinde bir notta var başka biri yollamış olabilir."
"Anladım. Sağolun." kapıyı kapattıktan sonra masaya geçtim. Ufak bir kutuydu ve hafifti. Ağzıma bir iki lokma bir şeyler atıp notu elime aldım sadece o şey yazıyordu... Kabusum...Annenden :)
Veeee bölümümüzün sonuna geldikk. Biliyorum biraz kısaydı ama idare edin lütfenn. Yıldıza basmasanızda olur. Amaa yorumlarınızı bekliyorummm
💕💗💖✨😽😻✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanımcım Bey /Texting
Humor0545*****: Seni geberticem çocuk 0545*****: Ya olm nie babama şikayet ediyon ya 0545*****: Ama sen buraya gel varya ağzına sıçmassam ben neyim 0539*****: Pardon?