2.9

586 24 7
                                    

"Çevrende herkesi görebilirsin peki ya çevrendekiler de seni görebilir mi? :)"

"Elçin!"

Yerimden sıçramamla uykumdan uyandım.

"Noldu bana?"

"Telefonla konuştuktan sonra her ne söylediyse baygın düştün. Sonra uyanınca uyuttular ve az önce de bir kabustan uyandın. İyisin demi?"

"Evet. Gizem... Sana bir şey soracağım."

"Tabi ki"

"Bunlar gerçek dimi? Yani bu numara gerçekten var annem hala ölmedi Yusuf kayıp?"

"Evet. Neden ki?"

"Hiç sadece emin olmak istedim."

"Anladım."

"Selim nasıl?"

"İyi. Sen uyurken söylediler. Yoğun bakımdan çıkmış. Normal odaya alıcaklarmış."

"Ohh. Çok şükür Allah'ıma"

"Görebilirsin istersen?"

"Gerçekten mi?"

"Evett, hadi gel"

Bilmem kaç numaralı bir pdaya girerken içime derin bir nefes çektim. Gizem kapıyı açtığında hareketsiz yatan Selim i gördüm. Gözlerim anında dolmuştu. "Selim..." uzanıp elini tuttum. Bir yandan hıçkırıklarımı tutamıyordum. "Özür dilerim. Her şey için çok özür dilerim. Acı çektiğin her an için özür dilerim sevgilim. Sana söz veriyorum bir daha acı çekmeyeceksin. Canını yakarak canımı yakmalarına izin   vermicem. " Gizem elimi tutup bana destek verdi. "O iyi olcak. Hep iyi oldu." bana gülümsemesi ile birlikte kapı çaldı ve açıldı.
"Abla" İçeri Yusuf un girmesi ile donakaldım. Hızla yeeimden kalkıp ona sarıldım. Kokusunu derince içine çektim. "Ablam iyi misin?" "Gerizekalı senin yüzünden ne hale geldim! Neredesin sen sana bişey oldu sandım?!"

"Oldu zaten." kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Sonra ondan biraz uzaklaşıp herhangi bişi var mı diye baktım. Yoktu. "Ne ne oldu?"

"Annem..."

"Ne yaptı o kadın?! Bir şey mi yaptı sana?!


"Abla sakin ol bir. Bana bir şey yapmadı ama o... O gitti. O beni, bizi bırakıp gitti abla."

"O hiç gelmedi." sesim kısık çıkmıştı Yusuf a biraz daha sarıldıktan sonra Selim dinlensin diye odadan çıktık. Sabaha kadar uyanmasını umuyordum..

ARKADAŞLAR YENİ KURGUM DOKTOR HASTA İLİŞKİSİ OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM. BU KURGUDAN DAHA EĞLENCELİ OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM. YORUM VE OYLARINIZLA DESTEK OLURSANIZ SEVİNİRİM. 🎀✨💖😘💕

Komutanımcım Bey /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin