Bir okuyucum sayesinde yeni bölüümmm ✨✌🏻✌🏻✨
"Bazen ne kadar çabalarsan çabala affedemezsin. Affedemediğin şeyi de unutamazsın. İşte bu yüzden insanlara karşı davranışından dolayı size denilen tek şey 'bencil' olur."
Annenden:)
Bu olamazdı değil mi? Bunun gördüğüm kabusla bir alakası olamazdı.
Kutuyu açmaya başladım. Korku ve endişeyle. Gördüğüm şeyle kafam iyice karışmıştı. İçinde içi dolu sadece 3 mermi vardı. Bu ne anlama geliyordu?
Çalan telefonumu elime aldım
Bilinmeyen numara
Aramayı ne kadar istemesemde yanıtladım."Ah benim güzel kızımm. Bencil kızım. Ne kadar aptal olduğunu hala farkedemedin dimi? Yusuf sence bu zamana kadar sensiz dayanabilir mi? Bence hayır. Ama hala ortalarda yok. Sence de bu biraz garip değil mi? Neyse sakın bu aramadan sonra Selim i aramaya kalkışma he. Ben senin için söylüyorum şimdi görevde olduğu için ulaşamazsın falan. Tabi yine arayacaksın ama ilk benden duy istedim. Ve son olarak düşün Elçin. 3 mermi..."
Dıt dır dııııt
" Neydi bu şimdi. Yusuf a ne oldu yani. Tamam tamam sakinim mantıklı düşün Elçin mantıklı. Eee tamam, tamam buldum karargah evet karargaha gidicem. "
Hızla üzerime bir şeyler giyip gerekli eşyalarımı ve mermi dolu kutuyu yanıma aldım.
Elçinin kombiniAraba alma gereği duymamıştım zaten elim ayağım titriyordu bu şekilde araba kullanamazdım. Bir taksiye binip karargaha gitmek istediğimi söyledim. Araba durduğunda ücreti verip indim.
"Merhaba ben Selim Yılmaz için geldim" görevde olduğunu biliyordum ama başka kimseyi tanımıyordum. "Neyisiniz?"
"Sevgilisitim ben"
"Selim komutanımın sevgilisi yok"
"Artık var" hey bu ses bana ait değildi!
"Merhaba ben Gizem. Selim in kardeşiyim. Sana benden gitmeden önce bahsetmişti."
Karşımda bana gülümseyerek bakan kız aksine aceleci bir şekilde elini sıktım. "Elçin. İçeri girebilir miyim?"
Asker yol verdikten sonra Gizem le birlikte hızla içeri girdik. "Gizem bana yardımcı olabilir misin?"
"Tabi hangi konuda?"
"Albay ı bulmam gerek"
"Gel benimle"
Albayın odasına geldiğimizde bana bakıp gülümsedi. "umarım bir sorun yoktur"
"Umarım" deyip kapıyı tıklattım.
"Gel! Kimsin?!"
"Efendim ben üsteğmen Selim Yılmaz ın kız arkadaşıyım ama buraya onun için gelmedim. Buraya sizin bir konu hakkında bana yardım etmeniz veya bu konunun size yardımı dokunacağı bir şey için geldim."
"Ne diye buradasın? Hedefi karargah yapmak için mi!?"
"H-Hayır tabi ki ama-"
"Çık dışarı!"
"Beni dinlemelisiniz!"
"Sadece 2 dakikan var"
Hızla kurşunları çıkarttım. "Hedef olmam ve üzerinde bu not olan 3 kurşun dolu bir kutu bu sabah evime geldi. Ardından bilinmeyen bir numara dan annemin araması. Kardeşim kayıp-"
"Karakola benzer bi halimiz mi va-"
"Kardeşim kayıp ve o kadın Selim in görevde olduğunu biliyor! Üstelik beni bu 3 mermi ile tehdit ediyor. Ne olduğunu bilmiyorum ama mermi demek kurban demek! 3 mermi demek 3 kurban demek! Ve bu 3 kurbandan biri kesinlikle benim!!"
Kapı çalmasıyla ikimizinde dikkati dağıldı."Gir!"
"Albayım, Selim komutanım yaralanmış ve kalbi durmuş. Vuran kişi ise... bir... bir sivil ve kadın."Hasiktir.
"2. Kurban Selim. Ya da belki de ilk!"
Biliyorum biraz kısa bir bölüm oldu ama idare edinn. Bu hafta içinde yine bir bölüm atmaya çalışacağımm. Sizi seviyorum
😽💖💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanımcım Bey /Texting
Humor0545*****: Seni geberticem çocuk 0545*****: Ya olm nie babama şikayet ediyon ya 0545*****: Ama sen buraya gel varya ağzına sıçmassam ben neyim 0539*****: Pardon?