İsımler karışmış olabilir biraz uykuluyum malum gece 2.11 hafif smut var ama rahatsız edici derecede yazmadım okusanız birseycik olmaz iyi geceler bu arada iki ya da üç bölüm sonra final tekrardan uyi geceler miniklerim♡♡♡♡
_______
Hayatım düzelmiş gibiydi sanki jisungla bir sürü hayalimiz vardı.
Beraber bir iş yeri açıp orada para kazanıcaktık ,jisungun babası bize yardım edecekmiş ve birde gençler iş yeri açıklarında devlet masrafı 2 senelik karsiliyormus ama geri ödeme şartıyla.
Jisung avukat olmak istediğini söyledi ben ise şiirlerimi ve yazdığım kitapları bastırıcam ordanda para kazanıcaz
Yine aynı okula devam ediyoruz ,okulda dinlemesek bile eve öhm pardon EVIMIZE demem gerekti evimize geldiğimizde akşama kadar videolar izleyip ses kayıtları alıp birbirimize anlatıp tablolar ve görseller çıkarıyoruz .
Benim görsel hafızam iyi ama jisungun dinleyerek anlaya biliyor ben ise kendi sesimle o evde olmadığı zaman yani işe gittiğinde ona ses kayıtları atarak onunda ders çalışabilmesi sağlıyorum.
En mutlu anlarımı yaşıyorum biliyormusunuz,jisungun israrlarıyla içkiyi bıraktım sigaraya izin verdi ama ben onuda bıraktım.
Jisungla bir sürü hayalimizi gerçekleştirdik, jisung ailesi ile barıştı ben kendi aileme kendimi kabullendiremedim ama en azından jisungla olan ilişkime bir şey demediler ,jisung babasının şirketinin yardımcısı oldu babasına kendini kanıtlayacak ve bu sayede kendi iş yerimizi açabileceğiz.
Telefonu elime alıp ses kaydı almaya başlamıştım tüm konuları teker teker anlatmaya başlamıştım.
En ayrıntısına kadar anlatıyordum arada beraber anlaşarak kodlamalar yapmıştık,
Ses kaydını durdurup mutfağa gitmiştim meyve tabağını ayarlayıp çalışma masama gitmiştim tekrardan.
"Devam edelim bakalııımmm ,bu sefer soru çözeyim "demiştim test kitabını açıp soru çözmeye başlamıştım.
İlk 5 soruyu yapmıştım ama 6 da bok gibi kalmıştım ortada
"Hay amina bu ne bicim soru ,soruyu yazana söylesen anlamaz cevabı" demiştim arkadan bi ses duymuştum
"Bana sor bakayım ben yapabiliyomuymusum " demisti jisung
"Ay odumu kopardın jisung " demiştim ayağa kalkıp sarılmıştım hemen
"Bak bu soruyu anlamadım ben "demistim
"Nee zorlari bitirmissin kolayı bırakmışsın "demisti
10 saniye bile olmadan cozmustu soruyu ve jisungsa yanıma oturup soru çözmeye başlamıştı.
Ona attığım ses kayıtlarını ezberlemişti bildiğiniz, benim bilemediklerimde o anlatıyor o bilmeyince ben anlatıyordum.
Umarım aytdende yüksek alırdık
Okul sınavlarında bitirmiştik son senemizin bitmesine 1 hafta kalmıştı Sonunda yarım dönemdir köpek gibi çalıştığımız sınavada kalmıştı.
Elimdeki sayfalar bitince cevap anahtarından kontrol etmeye başlamıştım .
"AHAHAH SONUNDAA 40 SORU 37 DOGRU AAHAHHA" jisungla mutluluktan ayağa kalkıp sızlamayan eğlenmeye başlamıştık jisungda 20 soru 18 doğru yapmıştı
"Hadi uyuyalım artık geç oldu"demisti jisung
Kendi odamıza geçmiştik yatağa yatmıştım jisung ise üzerindeki takımı çıkarıyordu.
Yattığımda yerden jisungun hareketlerini izliyordum,jisungun kasları çok güzeldi,karın kasları kol kasları sırtında bile kası var
Dayanamayıp kalkmıştım yattığım yerden "ödülünü isterim o kadar soru çözdüm net yaptım "demiştim ellerimi karın kasında gezdirmiştim ,ardından ellerimi boynuna atıp jisungu öpmeye başlamıştım, yavaş yavaş yatağa ilerliyorduk ben ise önce davranıp jisungu yatağa itmistim sırt üstü yatağa düşmüştü.
Kucağına çıkıp oturmuştum,ellerim hala kaslarında geziniyordu.
Kalcamı oynayama başlamıştım Yavaş yavaş sütünüyordum,jisung ise kalçamı tutmuştu.
"Sen çok yaramazsın minho" demisti
Üzerine eğilip yüzüne öpücükler kondurmaya başlamıştım,jisung gülmeye başlamıştı ardından ben onun gülüşüne dalmişken beni altına alıp saten gömleğimi (geceliğimi) çıkarmaya başlamıştı.
Gömleğimi her düğmesinde beyaz yenim daha açığa çıkıyordu.jisung bir yandanda elleriyle göğüs uçlarıma dokunuyordu ,ne kadar garibime gitsene yapmasına izin veriyordum ,bu hareketi yapınca tüm vücudumu ateş sarıyor vücudum titremeye başlıyor.
Jisung köprücük kemiğine eğilip emmeye başlamıştı ben ise mayhoş mırıltılar cikarıyordum.
Yavaş yavaş aşağı iniyordu göğüs uclarımı emiyordu, bu hareketiyle ağızımdan büyük bir inilti kaçmıştı.
Kasıklarıma geldiğinde kasığıma bir öpücük kondurmustu ardından saten şortunu çıkarıp kenara atmisti ."Bu gece sabaha kadar ödülünü zevkle vericem minho" demisti jisung ,bu beni korkutsada pek birsey olacağını sanmıyordum ,tek bildiğim bir şey vardı 3 gün boyunca yürüyemeyecek olduğumdu.
__________________
Düzenlendi!
594 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Want So Bad /semesung
Hayran KurguTamamlandı !!! Minsung /semesung /ukemin 🫂 (mantık hataları olabilir) Her şeyden mahrum kalmış bedenim, Aşkı sende öğrendi Sevgiyi dokunuşunda ,gözlerinde gördü (Ask 101 filminden çokça alıntılar barındırır , aşk 101 filminide izleyin lütfen cok...