24.bolum ⚠️

580 20 45
                                    

Minik yakinlasma varrr
_________

Kafamı okşayan el rahatlamamı sağlamıştı,konusma sesleri geliyordu.

Güzel mırıltılar duyuyordum ama o kadar huzur veriyordu ki bana, asla sağır olmamak istedim sırf mırıltıyı hayatım boyunca duyabilmek icin...

Gözlerimi yavas yavas açmaya çalışıyordum,kafamı hafifce kaldırmıştım,jisung saçımı oksuyordu ve sırıtıyordu.

"Minik bebegim uyandi sonunda sanirim"demisti

Hala uykudan dogru duzgun uyanamamis olmaktan ve boğazimin kurulugundan konusamamıştım sandalyede geriye yaslandığımda ,jisungu elini cekmisti sacimdan.

"Uyandim sanirim,sen iyimisin bir yerin aciyor mu?" Demistim sandalyeden kalkip bacaklarina, kollarina dokunmaya baslamistim.

Ama jisung kolumu tutmustu,"iyim ben bir seyim yok endişelenme"demişti

"Bebegim nasil endişelenmeyeyim ,karşimda kırık dokuk yatıyorsun"demistim sandalye tekrar oturup jisungun yanaklariyla oynamaya baslamıştım,aradada gidiğını kedi gibi oksuyordum.

"Ben turp gibiyim hic bir seyim yok doktoru cağirda eve gidelim"demisti jisung ne kadar ısrar etsemde beni zorla doktora gondermisti.

"Hemsire hanim bakarmisiniz "demistim hemsire giysili kadına

"Buyrun hastayami bir sey oldu"demisti

"Iyilestigini soyluyor tabucu olmak istiyor "demistim hemsire benimle odaya kadar gelmisti ,jisungun serumuna, kalp ritmine ,tansiyonuna baktiktan sonra bir gun sonra taburcu olabilecegini soylemisti.

Ben ise jisungun yuzunu silmistim ardindan morali sıfır olan jisungla konusmaya baslamistim.

"Merak etme yarin sabah antibiyotik verip gonderirler eve ,genelde hep oyle olur sen iyilesmissin sonuçta."demistim

"Oyle mi dermis benim prensim ,bana bir opucuk yok mu?o kadar kaza atlattik "demsiti dudagini uzatarak

Bende hemen kisa bir opucuk kondurup cekilmistim,

"Uyu artik, sabah hizli olsunda sana guzel bir corba yapayım."demistim jisung bunu duyar duymaz bana iyi geceler dileyip gozlerini kapatmisti.

2 GUN SONRA

Jisungun babasini arayip konusmustum ,tum olayı anlatip jisungun evinin oraya adam gondermesini ve jisungu gizli gizli takip etmelerini istemistim.

Babasi beni dinleyip ,gondermisti adamlarini.

Ben ise kendi evime donmustum ,evet sevdigimi birakmak zorunda kalmistim ,yalnızlık kokan bu beyaz evde icimi huzur degilde , korku kaplıyordu...

Hocalarin istediği slaytlari hazirliyordum ,ayriyetten ders calisiyordum.

Sinavlarim iyiydi ama kotuydu de ,sevmedigim ders coktu.

Yillar yillari kovaladı son mevzun yilimizda 2. Tezimde kabul edilmisti ,o kadar mutluydum ki sonunda jisungla ayni eve cikabilecektik belki bebekimiz bile olurdu.

(Yazar hanimdan :Okul kismini pek yazmak istemedim, sikilirsiniz diye)

Jisungda istedigi gibi avukatta olmustu ,ben ise ogretmen olmustum.

Sonunda hayatimiz duzene girmisti ,boklu lise hayatindan sonra duzgunce hic sinifta kalmadan üniversiteyide bitirmiştik.

Elimden geldigince her seyi deniyordum,benim kaldigim ev jisungun babasinindi ben cikinca daireyi satmisti .

Bize kendi evinin yakınlarında bir ev satin almisti ,korumalarini evin onune koymuştu ,jisungu 4 yil once kaciran adamlari jisungun babasi bulup parali katil tutup öldürtmüştü,ama yinede işi garantiye alıp bizi koruyordu.

Want So Bad /semesungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin