21.bolum 🐈

451 26 6
                                    

Bizimkilerin hepsini toplamistik jisungun oturduğu en üst katına çıkmıştık.

"Seung çabuk yak fark edecek şimdi" demiştim elimdeki pastanın mumlarini yakmaya çalışan seungmine

Yaptığımızda chan jisungu arayıp kapıda olduğunu söylemişti.

"Kanka kapıdayım açsana "

"Nee ne zaman geldin lan neyse açıyom şimdi bekle bi" demisti jisung sonrasında kapı açılmıştı herkes jisunga iyiki doğdun şarkısı söylüyordu.

İlk pastaya sonra ise bana bakmıştı,gözleri fal taşı gibi açılmıştı.

"Hadi be kardeşim dilek tut üfle hadi"demisti changbin açlıkla

Jisung kıkırdamıstı dileğini tutup mumu uflemisti ardından içeri geçmiştik pastayı masaya koymuştum ilk gelen ben olduğum için boş koltuklardan birine oturmustum evin haline bakıyordum bazı yerlerde kan vardı ,endişeyle jisungu izlemiştim yarasını vardı acaba diye ama bisey görünmüyordu.

"Jisung boyamı yaptın " demiştim pasta kesen jisunga

"Hm hmm evet "demiştim ama ilk bi duraksamıştı

Ayağa kalkıp arkasına geçmiştim uzun kollu ,beyaz bol badinin çünkü Parmağıma geçirip elimle hafif hafif cekistirmistim.

Jisungun kolunda bsndajlar sarılıyd,sağ kulağına Nefesimi vererek konuşmuştum bir elimle karnını oksuyordum.
"Bebeğim birdaha bana yalan söyleme "demiştim ardından mutfağa gidip tabakları almıştım

Herkese dilimleri dağıtmıstık ,o gece ful eğlenmistik.

Tatil boyu jisungun yanında kalıcaktım çünkü onu özlemiştim ve onun kendine zarar vermesini istemiyordum ne yaşadığını sormamistim ama bundan sonra böyle bisey olmamasını sagliayacaktım.

Elimdeki boş bardağı masaya bırakıp kalkmistim ,saat 04.14 olmuştu.

"Jisung bunlar uyucaklar heralde napalim"demsitim

Jisung odalara dagıtmisti herkesi,"ben senle yatcammm eheheh"demistim

"Zaten başka kimle yatabilirsin şaşkın"demsiti yanağımı sıkarken

Jisungun odasına gidip yatmistim iki kişilikti yatak.

Ben jisungun yastığına sarılırken jisung odaya girdi,"geldin sonundaa"demistim

"bana gazli bez ve batikon getirirmisin "demsitim jisunga

Cekmeceyi acip batikon pamuk ve gazli bez tutusturmustu elime

"Napicaksin onunla "demisti

"Gotume sokucam jisung biliyosun tatilde hic sevismedim... askim gelde bilegini saralim  "demistim bilegini tutup kendime cekerken
Barikonu pamuga bulamistim sonra jisungun bilegine surup gazli bezi uzerine kapatmistim birde kanarina bandi yapistirmistim.

"Bittiiii"demistim sonra jsiung ayaklanmıştı

Kalkıp boynuna sarılmıstım"seni çok özledim "demiştim fisiltiyla nefesim kilagına değdiği icin irkilmisti

Jisung ise belimi tutmuştu beni yatağa itmisti ,kapıyı kilitleyip yanıma gelmişti  .

Üzerime eğilip beni öpmeye başlamıştı,bacaklarımın arasına girerek ellerimi yatakla elleri arasına kenetlemisti.

"Ah minho bende seni özledim bir bilsen ,tek başıma yapamıyorum beynim hep aklıma seni getiriyor deliriyor gibi oluyorum kokunu istiyorum böyle sımsıkı bana sarıl istiyorum "demişti tek nefeste

Sabaha sağ çıksam iyidir...

Jisung  t-shirtümu ve pantalonumu cikarmisti ,kendisinin ise sadece pantalon ve boxer ini çıkarmıştı.

Bana yaklaşıp yavaş yavaş ellerini bedenimde gezdirmisti ,gözlerim kayıyordu hem Uykusuzluktan hem jisungun bana alevli dokunuslarindan .

Canımın acısı ve duyduğum zevkten inleyip miriltilar çıkarıyordum.

Parmaklarımı yumuşak saçlarına girdirmistim jisungun göğüs ucumu ısınmasıyla derince izlemiştim.

"Aghh- biraz yavaş ol içeride- aghh "konuşmama izin vermeden üzerimde kalana rahatsız edici kumasida aniden çıkarıp elleriyle uzunlugumu sıkmıştı sertçe acı içerisinde kıvranıyordum.

Uzerimden kalkıp cekmeceden kayganlastirici almisti, yanıma tekrar gelip Yüzük ve orta parmağına kayganlastirici sürmüştü her hareketini kısık mayışmış gözlerimle izliyordum .

Kremi yere atıp bacaklarımı aralamam için sol elini bacak arama getirip sola dogru bacağımı ittirmisti.

Soguk parmaklarini deliğime getirip masaj yapmaya baslamıştı.

"Seni o kadar özledim ki..."demisti iç çekip ,parmaklarını icime gonderimisti ani ve beklemediğim hareketiyle kafamı geriye atmış ve tum bedenimi kasmıştım.

"Sakin ol "jisungun parmakları deligimdeyken kendimi sakin tutamiyordum ellerimle yatağın carşafini sıkıyordum.

"Benden sonra kendine hic dokunmadin dimi bebegim"demisti deligimdeki parmaklarinı cikarip kendini konumlamisti.

"Ben... kendime hic dokunmadim " demsitim utancla

Deligime giren aciyla derin nefesler almaya calisiyordum ,bedenimi kontrolden cikmisti sanki jisung ise hareketlerine devam ediyordu. Ellerimle onu durdurmaya calisiyordum ama durmuyordu,

"Bebegim sakin ol deligin kasildikca benimde canim aciyor"demisti kendini durdurup

"Ihmm yavas olsan kasmayacagim kendimi "demistim

Jisung yavas yavas git gellerle sakinlestirmeye çalışıyordu beni ,sanırım sabah yumuşak popisimin uzerine oturamayacaktim.

______
Düzenlendi !
595 kelime

Want So Bad /semesungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin