26.bolum

118 17 4
                                    

Evde dolasan rüzgar yuzunden soğumuş telefonumu elime almistim ,adi fecriati olan grubu aramistim, bir kac kez caldiktan sonra herkes teker teker acmaya baslamisti

Ilk konusan hyunjindi "oo paşalarim ararmiydiniz siz bu grubu ahaha"demisti gulerken

"Napiyonuz lan tipini siktiklerim "demisti changbin

"Ayip ediyon kocam"demisti hyunjin changbin ise igrenir surat ifadesiyle kameradan cekilmisti

"Olm onu bunu birakin partilicez benim dügünüm olucakkk "demistim herkez heyecanla nerede olduğu hakkında sorular sormuslardı bazı sorulara üstün körü cevap vermistim.

Sahilin oradaki köşkü ayarlamak istiyordum ama hayallerim her an suya düşebilirdi arka bahçesinde çocuklarla beraber bir eğlence düzenleye bilirdik.

"Yoo kanka ben yat getireyim köskün oraya yatta yaparız olmaz mı"demisti hyunjin

.
.
.
Uzun konuşmalarımız sonrasında sabah buluşup eglenceyi yatta yapmayı planlamıştık şaraplar biralar ceşitli içecekler ve pasta kesicektik

Mutfağa ilerlemistim bu gün dersim vardı su içip kapıya yönelmistim,okulum olarak yakın bir yeri seçmiştim motorumla gidebiliyordum .

Kaskımı kafama geçirip motoruma binmiştim ve ana yola çıkmıştım.

Hızlı hızlı sürüyordum ara gaz veriyor tüm gözlerin üzerimde toplanmasını sağlıyordum ,okul yoluna girince yavaşlamıştım okula girip otopark yerine motorumu yerleştirmistim.

Öğrencilerim beni görünce yanıma hücum etmişlerdi ,günaydın dileklerini iletip bana övgüler yağdırıyorlardı .

Kapıya doğru ilerlemiştim ama öğrenciler beni bırakmamıslardı kendi sınıfıma kadar eşlik etmislerdi.

Beni sevmelerinin nedeni onların yaşıtıymış gibi davranıp komik şakalar yapmamdı ve beni çekici bulduklarını söylüyorlardı genelde ilk başta beni yaşlı hep kahverengi ceket giyen ,kare desenli gömlek giyen gözlüklü birini bekliyorlar ama ben öyle değilim.

Sınıfa girmem ile öğrencilee yerlerine gecip ayağa kalkmışlardı bende iyi dersler cocuklar diyip masama oturmuştum,amada baska sınıftan öğrenciler kapımı çalıp beni rahatsız ediyorlardı ama bana gelen övgülerle kızgınlığım geçiyordu bende ceza olarak çay getirmelerini istiyordum.
"evet arkadaslar bu gunde cok kötü bir gun degilmi yine edebiyat dersi yne ders kitapları ve yeni konular her dakika konularda gerideyiz diyen hocalar . Ne kadar sıkıcı ,bu gün görüyorum ki ard arda 3 dersimiz var ve bu dersi oyun oynayarak soru sorarak gecirelim tabiki konu anlatıcam amaaaa oyunumuzu oynarken anlatıcam"demistim

Öğrenciler sözümü bitirmemi beklemişlerdı yaklaşık 20 kisi vardı sınıfta hemen bir yoklama alıp çocuklara tahtadan oyun açmıştım soru bilip altın kasalarını doldurmaya çalışıyorlardı ,çoğunlukla dogru yapıyorlardı ve bu beni mutlu etmisti ,son saat beraber vampir köylü oynamıştık ve bu günkü dersimde bitmisti , cocuklar üzülüyorlardı ama yapacak bir şey yoktu konularda geri olmadığımızda okuduğumuz kitaplardan bahsederdik ya da oyunlar oynardık bazen ressamlarin yaptığı tabloların çizimini yapar muzik dinlerdik.

Motoruma binip kuaföre gitmistim saçımı mor yapıcaktım ukarım saçım yanmazdı,kuafordeki kadin saclarıma bilmedigim garip jeller boyalar sürüyordu ben ise korkudan kendimi kasmıştım ,saçlarımın yanmasından korkuyordum.

Kadın en son saçlarımı yikayıp kurulamıştı ve sekil vermişti.

Gercekten çok... güzel olmuştum ,gercekten peri gibiydım beyaz tenimle uyumlu olmuştu saçlarım ,

Paramı ödeyip eve gitmistim jisungun tepkisini merak ediyordum ,iceri girdiğimde jisung mutfaktaydı .

"Hayatım bak ben ne yaptım "demistim bana döndüğünde şapkamı çıkarmıştım ve jisunga göstermistim .

Jisung bana baktiğinda gözleri faltaşi gibi açılmıştı ve ağzından şaşkınlığını belirten sesler çıkmıştı.

"OHAAA ASIRI IYI BENDE İSTİYORUM, SEN ÇOK ÇEKICI OLMUŞSUN ŞAKAMİSIN BE ADAM "demişti

Aradan 2 gün geçmisti okula gidiyordum jisungla düğüne(eğlenceye) kalan vakitimizi sayıyorduk yaklaşık 4 saatimiz kalmıştı güzel takımlarımızı giymistik eve gelen makyözler bize makyaj yapmışlardı ,görünüş olarak ben daha tatlı görünüyordum mor saçlarımda beyaz inci tacım vardı benim beyaz takımım jisungun ise siyah damatlığı vardı ceketinin sol cebinde ise mor bir çicek vardı .

________
540 kelime
Düzenlendi!

Want So Bad /semesungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin