"Sana ağır kolileri taşımamanı söylemiştim." Jungkook yeni evlerindeki koltuğa uzanmış bacağını Taehyung'a uzatmış ve bileğini ovalamasını izliyordu. Çünkü taşınırken Jungkook sevgilisinin sözünü dinlememiş ve ağır kolilerden birisini taşırken önünü göremediğinden ayağı taşa takılmıştı. Jungkook bileği büküldüğü için burkulmuştu."Ama Taehyung, nereden bilebilirdim ki ben?" Zaten bileği yüzünden canı yanan Jungkook yüzünü buruşturmuştu. Koltuktan sarkan ellerinde hissettiği patilerle çocuğun gözleri yerde masumca ona bakan kediyi bulmuştu. "Her yerimi tırmaladın ama."
"Sende tırnaklarınla benim sırtımı çizebilirsin." Jungkook duyduğu şeyle kaşlarını çatmış ve işaret parmağını dudağına değdirmişti. "Çok konuşma sen." Kedi tekrardan patisini Jungkook'un sarkan eline değdirdi. Çocuk eğilerek kediyi kucağına almış ve onunla ilgilenmeye başlamıştı. Taehyung çoktan Jungkook'un bileğini ovmayı bırakmış ikiliyi izlemeye başlamıştı.
"Birileri sanki buraya taşınırken köpek sahiplenme taraftarıydı." Taehyung'un alayla söylediği cümle Jungkook'un gülümsemesine sebep olmuştu. "Nereden bilebilirdim ki Luck ile karşılaşacağımı." Kediyle beraber yavaşça doğrulup bu sefer Taehyung'un dizine ayağını değil kafasını koymuştu. Resmen kucağındaki kedi gibi o da Taehyung'dan ilgi istiyordu.
Saçlarında hissettiği ellerle gülümsemiş Luck ile ilgilenmeye devam etmişti. Jungkook kucağındaki kedinin başına küçük bir buse kondurmuştu. Taehyung ise bu hareketinden sonra Jungkook'un çenesinden tutarak kendisine bakmasını sağlamış ve aynı şekilde dudağına küçük bir buse kondurmuştu.
Jungkook'un yüzündeki gülümseme büyürken elinde hissettiği acıyla kucağındaki kediye baktı. Ancak kedi artık orada değildi, gözleri eline kaydığında ise hafifçe dudaklarını büzdü. "Bu kedi neden böyle?" Kanayan elini Taehyung'a gösterdiğinde ise esmer olan kenarda duran pamuğu alıp üzerine bastırmıştı.
Jungkook ayaklanıp Taehyung'un kucağına yan bir şekilde oturmuş iki bacağını da koltuğa koymuştu. Taehyung eliyle ilgilenirken kafasını uzakta onları izleyen kediye çevirmişti. "Birde bakıyor." Esmer çocuk gülerken kedi Jungkook'a arkasını dönmüş ve yatmıştı.
Taehyung mikrop kapmaması için Jungkook'un eline bantı taktığı sırada çocuk ona doğru dönmüş ve ilk önce kendisine daha sonra eline bakmıştı. Taehyung'un boşta kalan elleri çocuğun tişörtünden içeriye girerek ince belini sarmıştı. Jungkook yurkunurken fark etmeden midesini içine çekmişti.
Taehyung'un eli rahat durmuyor arada bir Jungkook'un şortunun lastiklerine gidiyordu. Kucağında oturan çocuk diğer bacağını da Taehyung'un boşta kalan tarafına atmış ve kasıklarına oturarak bacaklarını beline sarmıştı. Bu hareketiyle yukarıya doğru kayan şort Jungkook'un bacaklarını göz önüne sererken Taehyung'un bir eli de açılan bacaklarına gitmişti.
Taehyung Jungkook'un tişörtünü kenara çekiştirerek açılan boynuna yaklaşmış ve kendisine ait olduğunu belli eden izler bırakmaya başlamıştı. Jungkook kafasını diğer tarafa eğerek Taehyung'a yer açtığında esmer olan daha çok iz bır akmaya başlamıştı.
Omzunda ve boynunda hissettiği dudaklar yavaşça yukarıya çıkarak kulağının arkasında durmuş ve oraya baskı uygulamıştı. Jungkook dudaklarını dişlerken Taehyung'un vücudunda dolanan eli göğüs ucunu parmakları arasına sıkıştırdığında Jungkook nefes almayı unuttuğunun farkında bile değildi.
Taehyung Jungkook'un dudağına uzanıp onu öpmeye başladığında kucağındaki çocuk ellerini boynuna dolamış ve kalçasını biraz daha öne kaydırmıştı. Taehyung parmaklarını son olarak göğüs ucunun üzerine bastırdığında Jungkook boğuk bir inleme sunmuştu kendisine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad luck || Taekook
RomanceAilesinden ayrı tek başına bir eve çıkan Taehyung, üst komşusunun böyle bir durumda olduğunu nerden bilebilirdi?