Dün olanlar yetmiyormuş gibi birde bugün olacaklar aklıma geldi. Üstelik şuan ki halim içler acısıydı.
Acaba birşey diyecek mi diye beklemek daha çok korkutuyordu beni.
Okay hocam dedim ama korkudan nasıl dediğimi inanın ki hatırlamıyorum bile. Korkudan, endişeden kalbimin atışı Fizan'dan duyulur derecede idi.
Okay:Cansu ne yapıyorsun burada?
Okay hocanın konuşması ile kendime gelip;
ᴠᴀʟʟᴀʜᴀ ʙᴜ ᴀᴅᴀᴍ sᴀʟᴀᴋ, ɢᴏ̈ʀᴍᴜ̈ʏᴏʀ ʜᴇʀᴀʟᴅᴇ ʜᴀʟᴀʏ ᴄ̧ᴇᴋɪʏᴏʀᴜᴍ ɢᴀʟɪʙᴀ. ɴᴇ ʏᴀᴘıʏᴏʀ ᴏʟᴀᴄᴀɢ̆ıᴍ ʙᴀşᴋᴀ...
Diye geçirdim içimden daha sonra normal bir cevap vermem gerektiği aklıma gelip konuştum.
Cansu:Hocam geç kaldım okula da yetişmeye çalışıyorum.
Konuşmak istemesemde mecburen konuştum. Sonuçta ölüm fermanım bu adamın elinde idi.
Okay:Tamam gel ben seni bırakayım.
Dedi evet yanlış duymadınız seni okula bırakayım dedi kesin aşık. Anlamadık sanki.
Iyy vazgeçtim Allâh korusun bu gıcık adam hariç herkes aşık olabilir ama bu asla.
Kekeleyerek cevap verdimde ben niye kek eliyorum ya
𝘾𝙖𝙣𝙨:hohocam çok sağolun ama ben giderim.
Adam resmen tehdit etti beni birde kendisiyle okula gideceğimi düşünüyordu hâlâ yazık.
𝙊𝙠𝙖𝙮:gelsene kızım hem geç kalacağım diyorsun hemde gelmiyorsun!
Lan sanane gelmek istemiyorum. Karar benim değil mi? Saanaanee ya! Hem nereden senin kızın oluyorum.
Demek istesemde tabikide diyemedim.
𝘾𝙖𝙣𝙨𝙪:yok hocam sağolun cidden gerek yok ben kendim giderim.
Adam laf anlamıyor cidden ya arsız adam. 😡
Okay hoca sinirli sinirli cevap verdi.𝙊𝙠𝙖𝙮: sana seçenek sunmadım bin arabaya cansucum...
Valla ben bu adamı parçalarım. Elimde olsa kafasını o direksiyona vurmak vardı da dua etsin hoca.
Ben bunları düşünürken Okay şahısı bana seslenmesi ile kafamı kaldırıp ona baktım.
Göz göze gelmemizle içimde bir anlık anlamadığım bir duygu değişimi olsada umursamadan hemen kendime geldim.
𝙊𝙠𝙖𝙮:cansu duyuyor musun beni iki saattir sesleniyorum sana bin şu arabaya diyorum. Arabalar gelip geçiyor hadi.
İçimden az daha yalvar öyle geleyim demek geçsede yine diyemedim.
Hiçbir şey diyemeden ön kapının kapısını açıp Okay şahısının yanına geçtim.Şimdi allah var bedencimiz diye demiyorum bir göz ucuyla bakmama rağmen adamın giydiği eşofmanda bile kasları bariz belli oluyordu. Giydiği ful siyah eşofman takımında baya bir çekici duruyordu. Ama her şeye rağmen sevmiyorum bu adamı.
(𝙴𝚜̧𝚘𝚏𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚊𝚔ı𝚖ı 𝚝𝚎𝚖𝚜𝚒𝚕𝚒)
Bir anda üstüme doğru eğildiğinde bende ne olduğunu anlamayıp aniden
𝘾𝙖𝙣𝙨𝙪:ne yapıyorsunuz be!
Diye bağırdım. ama keşke o kadar cırlmasaydım. adam eğilip kemerimi bağladı.
O kadar yakındık ki kalbim tekrardan hızla çarpmaya başladı. Akıl mı kaldı korkudan kemerimi bağlamayı bile unutturdu bana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocaya Akım |Yarı Texting
Teen FictionAkım var dediler geldik. Aşık olmak nerden çıktı?