Cansu:Tamam hadi gelde bakalım kim varmış.
Buray neşeyle kahkaha atarak
Buray: Hadi bakalım o zaman başlasın eğlence.
Buray'ın gülüşüne korkmadım dersem yalan söylemiş olurum. Ama buna aldırış etmeden devam ettim...
~~~~~~Buray: Of kızım ya! Bunların hiç biri olmaz! Ayrıca hepsi kız, kızlar dışındakilerde sınıftakiler.
Olmaz ama böyle ben hiç böyle hayal etmemiştim banane ama yaa...Cansu:Ne yapayaım buray sanada beğendiremiyoruz kimseyi oldu o zaman, herkes bittiyse hocalarada geçelim de tam olsun ,salakmısın ya.
Bunu sinirle söylemiştim ama Buray çok mutluydu bu söylediğime.
Buray'ın bu halinden birşey anlamasam da ses etmedim.Buray: kızım yemin ederim sen kesin Einstein'ın kızısın bu zeka nereden gelecek başka...
(Salak ya) diyerek bende güldüm de.
İçim içimi yiyordu meraktan. Buray ne bulmuştu ki.
Merakıma yenik düşerek sordum.Cansu: Ne oldu be! Ne buldun sen?
Buray:kızım ben birşey bulmadım sen buldun.
Demesiyle merak katsayım tavana ulaşmıştı tabiri caizse. Ne bulmuşum ki ben.
Cansu: Buray delirtme beni de
söyle ne bulmuşum ben.Buray hevesle;
Buray:kızım tabiki hocalardan birine yapacağız...
Buray sıkıntıyla oflayarak;
Buray: Off neden ilk başta benim neden aklıma gelmedi ki yaa.
Demesi zaten bi acayipti...
Cansu: Oğlum sen şakamısın hoca diyon hoca. O hoca ağzıma sıçar benim ,saçmalama otur oturduğun yerde başımıza iş açma durduk yere.
Buray: Ama benim birtanecik, minnoş mu minnoş arkadaşım hadi ya, bir şey olmaz zaten. Hem olursa da ben herşeyi anlatırım hocaya. Lütfen ya
Kıramamıyışımdan dolayı bu maymuna tamam dedim.
İnşallah birşey olmaz.
AMİNAniden neşesi yerine gelmişti âdeta, hemen söze girdi.
Buray: Hadi yapalım şu akımı.
Buray o kadar rahattı ki ben onun kadar rahat duramıyordum tabiki de. korkuyordum sadece bakalım işin sonu nereye çıkacak...
~~~~~~~~~~Buray dur ya bırak...
Buray: Sus kız seç birini ya tarık hocaya yada okay hocaya yapacaz.
Bana sorarsan Okay hoca hem yakışıklı , karizmatik adam bildiğin yürüyen asalet ama sen bilirsin.
Şimdi Allâh var Tarıkcığımında gideri var. Tabi kimse ben kadar olamaz da orası ayrı...Mal bu bebe ya her konuda kendini yükseltmeyi nasıl da başara biliyordu.
Tarık hoca;bizim okul müdür yardımcımız 27 yaşında,yaşına göre genç gösteren baya yakışıklı bir adam. Aynı zamanda bizim matematik öğretmenimiz.
Okay hoca; bizim bedenci, bedenci olduğundan kaynaklı olacak ki adam yürüyen kas yığını , mübarek bildiğin taş valla. Okay hocada 24 yaşında...
Burayın bu iki hocayı seçmesinin nedeni yaşları, aynı zamanda tabiki diğer hocaların çoğu da kadın. Erkek olanlarında yaşı 30larda olanlardan oluşuyordu.bu da bize tersti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocaya Akım |Yarı Texting
Fiksi RemajaAkım var dediler geldik. Aşık olmak nerden çıktı?