Arkadaşlar şimdiden söyleyeyim hikayede ara ara argo kelimeler bulunmaktadır.Omdan dolayı köyü yorumlar yapmayınız. Şimdiden iyi okumalar,🩷
Canımın sıkıntısı ile ne yapacağımı şaşırır vaziyette arkadaşım, can dostum,kankam buray'a yazdım. İşte herşey o yazışmayla başladı.
Siz:Buray kuşum neredesin ya benim canım çok sıkılıyor ya
Buray kuşum:Burdayım miniğim ne oldu ya.
Buray'da heralde anlama sorunu vardı. Söylediğim her şeyi tekrarlamadan idrâk edemiyordu.
Siz:canım arkadaşım anlama sorunun var biliyorum. Sana gel seni doktora götüreyim diyorum kabul etmiyorsun. Napim ben yani...
Buray kuşum yazıyor...
Ama bir türlü yazamadı. O yazmadan ben hemen yazdım .
Siz:Diyorum ki canım çok sıkılıyor. Bişey yapalım.
Zaten çevrimiçi olan Buray hemen yazdı .
Buray kuşum:sana Küsmüştüm ama benimde canım çok sıkılıyor. Aklına bir fikir geldi. Bence ben instagram da bir akım görmüştüm herkes birine akım yapıyor. Bizde birine yapalım mı ?
Bu fikir hoşuma gitmişti doğrusu.
Siz:Tamam babuşum neredeysen bize gel halledelim o işi dkkdkdkd.
Buray kuşum:Uçarak geliyorum. Hatta geldim aşağı in aç kapıyı.
Ne! Bu kadar çabuk gelmiş olamaz değil mi? İçimden bunları düşünürken cidden kapının çalmasıyla kendime geldim.
Annem "Cansu Kızım kapıya Bak" Dedi .Birde üstüne...Koşar adımlarla merdivenleri inip kapıya koştum, açtığımda buray karşımda duruyordu gerçekten.
Buray: Ne o fıstık şaşırdın mı?
Dediğinde koluna bir tane yapıştırdım.
Cansu: Kes be ,onu bunu bırakta sen nasıl geldin buraya uçtun mu?
Kahkaha atarak;
Buray:yok kızım ya! Zaten geçiyordum buradan sen yazınca hemen geldim. Merak etme daha özel güçlerim yok!
Bu sefer bende gülmüştüm.
Annemin sesi kulaklarımızı doldurmaya başlamıştı çoktan.Aysel:kızım! Kim gelmiş?
Dediğinde ben tam konuşacak ken Buray atlayarak
Buray: Aysoşum, sultanım ben geldim en sevdiğin oğlun.
Evet, annem burayı kendi oğlu gibi severdi, abim den de ayırmaz dı hiç bir zaman. Uzun lafın kısası buray da bizdendi yani...
Aysel: Tamam oğlum. Cansu, kızım buray'ı içeri alda çocuk dışarda kalmasın benim mutfakta işim var biraz. Siz İstediğiniz gibi takılın.
Demesiyle buray ile bir "ÇAK" Yapıp anneme seslendim.
Cansu: Tamam anne biz buray ile benim odamdayız haberin olsun.
Diyip burayla hızlıca yukarı çıkmaya başladık.
Odama geldiğimizde ikimizde kendimizi yatağa atarak ne yapacağımızı konuşmaya başladık.
Cansu:Ne yapacağız şimdi? Senin aklına uyuyorum ama birşey olmaz demi bak babalarımız asker bunun farkındasın değil mi abim hukuk okuyor bak vallaha bizi parçalarlar.
Buray o kadar sakin, o kadar heycanlıydı ki eminim içi içine sığmıyordu bundan kesinlikle emindim.
Nede olsa akımı yapacak kişi bendim o değil!
Buray: Sakin ol ya görende sanır napıyoruz. Ayrıca altıüstü bir akım sonra zaten açıklayacaksın ve kimsenin haberi olmayacak.
Onu bunu boşverde kime yapalım bakalım.İkimiz beraber düşünmeye koylduğumuz sırada aklıma birşey geldi.
Cansu:Burayy şey diyorum böyle oturup düşünmektense benim rehberimdeki kişilerden seçelim ne dersin he?
Buray bu dediğime sevinmiş olacak ki;
Buray: Hay yaşa kız sen aklınla gel bir öpücem.
Diyip kafamdan öptü beni.***
Öncelikle size kendimizi tanıtayım.
Ben cansu günsoy, 18 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim.yaşım 18 değil ama 2 haftacık sonra gireceğimden bence bir sıkıntı olmaz. Neyse; Bir abim var. Adı melih, ponçiğim ya tam bir kral abi tipi, ama bizim ile yaşamıyor, arkadaşları ile ev mi ne tutmuş. Çok garip değil mi? Belki dersiniz garip olan ne, tabiki de garip olan şey evimiz olmasına rağmen abimin bizim ile yaşamaması ama evden çıktığı da yok sürekli bizde neyse kendi tercihi saygı duyarız. Ben ailemle yaşıyorum. Annem yani benim aysoşum ev hanımı, babam ise asker. Tabiki en yakın arkadaşım, sırdaşım burayım... Burayla olan hikayemizi size anlatmak isterim ama birde ondan dinleyin....
~𝘽𝙪𝙧𝙖𝙮~
Evet gençler...Yanlız bomba bir giriş yapmadım mı sizce de?
Neyse lafı uzatmadan kendimi tanıtayım.
Ben Buray yıldız, bende cansu gibi 18 yaşındayım ama ben harbiden girdim 18ime.Ailemin tek çocuğuyum. Bu nedenle cansu ile kardeş gibiyiz . Ailemde cansu'yu çok sever. Aa size cansu'yla tanışmamızı anlatmadım değil mi?
Aslında o kadar da absürt bir durum yok ortada ama neyse... Cansu gil ile evimiz karşılıklı binalarda, bu nedenle çocukluğumuz beraber geçmiş, tabi ailelerimizde kankiler. Babamda cansu'nun babası gibi asker ve aynı yerde görev yapıyorlar. Aynı zamanda aynı okul ve aynı sınıf üstüne üstlük aynı sıra arkadaşı oluncada tabi insan yakın oluyor...***
~𝙈𝙚𝙡𝙞𝙝~
Ben melih. 22 yaşındayım. Ankara hukukta tabiki hukuk okuyorum. Evet "𝘼𝙉𝙂𝘼𝙍𝘼𝙇𝙄𝙔𝙄𝙕"
Tabikide kardeşimi çok seviyorum. Arada bir hıyarlık yapsada benim en kıymetlim o.Yazdığım hikaye nasıl sizce?
Daha önce çok yazma girişiminde bulundum ama hep taslaklarda ki yerini aldı.Ama artık ne olursa olsun bu hikayem hep burada sizlerle olacak şimdiden okuyan herkese çok teşekkür ederimmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocaya Akım |Yarı Texting
Fiksi RemajaAkım var dediler geldik. Aşık olmak nerden çıktı?