⁸⚜SON HAYATIM⚜⁸

228 183 222
                                    

Büyük bir bağırışla, büyük bir nefesle oyandım.

Larie, iyi misin?

Derin bir nefes alarak dedim:

İyiyim.

Eminmisin.

Sanırım.

Galiba kabus görüyordun. Sürekli , hayır hayır, anne, lütfen' diye sayıklıyordun.

Siliadan korkumu saklıyordum çünki, ne gördüğümü söylersem herşeyi öyrecekdi.

Ee şey. Evet, amma boş ver.

Tamam. Hadi kalk bir an önce aşağı düşelim, arkadaşlarımızla tanışıcaksın diyerek kolumdan tutub giysi dolabının önüne getirdi ve hemen dolabın kapısını açdı.
   
    Gözlerime inanamıyorum. Burada min bir çeşit güzel elbiseler var.

Hadi seç birini. Vakitimiz yok hızlı ol.

Bu.. bunlar benimmi?

Evet hepsi seninde niye bu kadar şaşırdın?

   Ahh. Siliaya bu kadar şaşırdığımı belli etmemeliydim.

Yok. Ne şaşırdım ki diyerek bir tane elbise seçdim. Bu elbise deniz mavisi rengindeydi. Üstünde mor ve sarı rengli taşlar vardı. Belli ki özenle hazırlanmış.

Bunumu seçtin. Cidden aşırı iyi. Hadi gel giyin.

Hemen bu güzel elbiseyi üstüme giydim.

Çok güzel oldu. Sanki tam sana göre düzeltilmiş.

Silianın üstündede elbise vardı. Bu elbise mor rengli sade şık bir elbiseydi.

Silia acilen saate baktı. Aaa, Yemeğe gecikicez hadi diyerek kolumdan tutdu ve hemen kapıdan çıktık. Hızlı bir şekilde merdivenlerden düştük ve yemek salonunun kapısından içeri girdik. Yemek masasının tam başında professor Olya duruyordu. Professor Olya dedi:

Evet çocuklar son kişilerde hemen yerlerine geçsinle sonra yeni arkadaşınızla tanışıcaksınız. Silia sen yerine geç. Larie sen ise yanıma gel.

Yavaş adımlarla professorun yanına geldim.

Evet bu sizin yeni arkadaşınız leydi Larie. Larie kendin hakkında biraz konuş istersen.

Selam. Ben Larie Elli, 15 yaşındayım ve sizinle tanışmaktan gurur duyarım.

Evet. Larie'yi tanıdığınıza göre şimdi sizde kendinizi tanıtın. İlk önce leydilerden başlıyalım. Silia ilk önce sen.

Merhaba. Ben Silia Onnel, 14 yaşındayım.

Silia zaten oda arkadaşımdı.  Hem siyah, hemde sarı mı desek beyaz mı desek saçları vardı ve o güzel gözlerinin rengi maviydi

Teşekkürler leydi Silia. Şimdi siz leydi Haria.

Selam. Ben Haria Nella, 16 yaşındayım.

Haria biraz kiloluydu amma bir o kadarda tatlıydı boncuk gibi mavi gözleri vardı.

Evet, Larie  şimdi centlmenlerden devam edelim. Niren başla sen.

Merhaba leydim. Ben Niren Orty, 15 yaşındayım ve sizin gibi güzellikle tanışmaktan gurur duyarım.
Niren siyah saçlıydı ve masmavi gözleri vardı

Teşekkür ederiz Niren Kerin sen devam et.
Merhaba leydi Larie. Ben Kerin Pull, 17 yaşındayım.
Kerin diyerlerinden farklı olarak gri gözlüydü ve aynı zamanda gözlük takıyordu.

Kerin teşekkür ederiz, Oklor sen devam et.

Merhaba. Ben Oklor Yeris, 16 yaşındayım.

Bu sanki diğerlerinden daha kabaydı leydim falan demedi amma neyse Kerin'in kızıl saçları vardı ve gözleri turuncu gibiydi.

VARİSLERİN SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin