Karanlıktan gözlerimi karanlığa açtım. Ellerim, ayaklarım bağlı, ağzımda bant vardı. Başım çok ağrıyordu. Hemen başımı kaldırıp etrafıma baktım. Burası o kadar karanlıktı ki, gözlerimi açtığımda hiç bir şey görmedim. Sanki hala gözlerim kapalıydı. Burası oldukça dağınık bir yerdi. Galiba burası bodrum katı.
Bir dakika. Benim burada ne işim var? Burası neresi? Beni kim buraya getirdi?
Etrafıma baktım. Tam kimse yok diyecektim ki, bir anda kapının yanından bir adam sert adımlarla yanıma geliyordu.
Gözlerimi büzüştürerek adamın kim olduğunu anlamaya çalışıyordum. Ve adamın yüzünü gördüğümde ağzım ve gözüm kocaman açıldı. Bu.. bu Salrix'di
Nasıl yani katil Salrix mi? Bir dakika beni kaçırandamı Salrix'mi?
Ağzımı açıp konuşmak istiyorum amma ağzım bantlıydı.
Salrix yakınlaşarak ağzımda ki, bantı açdı ve dedi:
-Bir şey mi diyiceksin prenses.
-Bir dakika her şeyi beynimde toparlamam gerekiyor. Şimdi sen katilsin amma o kapıya yazıları sen yapışdırmadın yoksa.. katil iki tane mi biri sensin, peki ya diğeri kim. Hadi dökül! Ne biliyorsan konuş!
-Bir dakika ben katil diyilim ve galiba sen olayı yalnış anladın, sen beni kaçırmadın, ben seni kaçırdım. Yani ben senin istediklerini diyil, sen benim istediklerimi yapmalısın.
-Benim neden elim kolum bağlı?
-Çünki, seni kaçırdım.
-Onu anladık.
-Eee.
-Bir dakika beni kaçırdınmı?
-Biz bir saatdir ne konuşuyoruz.
-Hemen ellerimi kollarımı aç.
-Seni kaçırdım diyorum niye açıyım. Hem niye kaçırdığımı sormuyucakmısın.
-Katil olduğun için olabilirmi haa? Diğer katil kim? Söyle?
-Prenses katil ben diyilim. Ben senden intikam alıyorum sadece.
-Neyin intikamı?
-Dünki, kavgamızın intikamı.
-Yalnız o kavgada suçlu sensin.
-Suçlu ben olsamda her zaman suçlu karşı tarafdır ve ben katil diyilim.
-Sen katil diyilsin evet, sen katil'den daha beter bir şeysin.Şimdi hemen beni bırak.
-Hayır.
-Peki o zaman, beni burada tutup ne yapacaksın?
-Şöyle anlatıyım. Hırsızlar insan kaçırınca ne yaparlar?
-Para isterler ve para karşılığı imsanı bırakırlar. Şimdi sen benden para mı istiyorsun?
-Hayır, diğeri.
-Diğeri derken.
-Hırsızların diğer yolu.
-Öldürmek mi?
-Evet.
-Ne yani beni öldürecekmisin?
-Belki.
-Dedimya sen katilden daha beter bir şeysin.
- En azından katil diyilim.Neyse yemek vakti geldi. Güle-güle.
-Salrix beni delirtme.Çocuk gibi aramızda garip bir dialoq oluştu ve şimdi Salrix gitdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİSLERİN SAVAŞI
FantasyLarie Elli küçük yaşlarda ailesini kayb etdi. İki ayrı krallık vardı. Bu krallıklar birleşmişdi ve Aura krallığı yaranmışdı. Amma bir gün Slon krallığının kraliçesi Saria'nın ölümü ile Slon krallığının kralı Maykx sinirlenip Oplin krallığına saldı...