Selam yeni bölüm geldi. Arzu'yu tanımaya devam. Bir bölüm sonra Burak Beyimiz de gelecek bakalım. Kızımız Burak Bey'e şans verecek mi göreceğiz.
Okunmalarımız artıyor bu demek ki beğeniliyor. Oy verenlere teşekkür ederim.
Medyadaki şarkı Arzu kızımıza ve tüm pes etmeyenlere gelsin
***
Aylarca sınavlara hiç durmadan çalıştım. Annemle Suat amcanın ilişkileri çok güzeldi. Annemin yıllar sonra tekrardan gözlerinin içinin güllüğünü görmek bana ümit veriyordu. Ben gittikten sonra asla yalnız kalmayacak o da mutlu olacaktı.
Sınav günü gelmiş sınava girmiştim, sadece sonuçların açıklanması kalmıştı. Tercih edeceğim yerleri düşünüyordum ama üniversitenin bulunduğu şehirde mutlaka deniz olmalıydı. Deniz benim babamla aramdaki en büyük bağdı. Üzüldüğümde korktuğumda mutluluğumda sahile gider saatlerce denizi izlerdim. Babama her şeyi anlatırdım biliyorum beni duyardı cevap vermese de ben anlatırdım işte.
Lisede tiyatro ile ilgilenirken sunum yeteneğim, hayal gücüm ve sahnedeki duruşumla, topluluk içerisinde konuşma becerimle öğretmenlerim beni çok beğenirdi. Aslında çekingen bir yapım vardı ama sanırım sadece sosyal ilişkilerimde böyleydim. Zamanla becerimin mimarlığa daha yatkın olduğunu fark etmiş, matematik öğretmenimin eşinin mimar olmasıyla ilgi alanım buraya kaymıştı.
Sonunda tercihleri yapmış sonuçları açıklanmıştı. Hırçın denizi, dumanlı dağları , ağlayan gökyüzüyle babamı hatırlatan Trabzon Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık bölümünü kazanmıştım.
Okul kaydımı yaptım, yurda yerleştim. 4 yıllık üniversite hayatım bu boyunca hem bir daha Tufan abi ile karşılaşmamak için hem de masraflarımı görebilmek için hem çalıştım hem okudum. Üçüncü sınıfta bölüm birincisi olduğum için hocalarımdan biri bana burs almam için yardımcı oldu. Ben yine de yazları sadece on beş günlüğüne gidip annemle kalıyordum. Ara tatillerde ise gitmeyip sınavları bahane ediyordum.
Ayrıca erkeklerden de korkuyordum, dikkatlerini çekmemek adına sessiz sakince günlerimi kütüphanede geçiriyordum. Tufan abi yüreğimde öyle bir korku salmıştı ki yanıma yaklaşan erkeklere hep mesafeli durdum. Birkaç arkadaşlık teklifi almıştım ama hiçbir zaman ilgimi çekmediler.
Staj için Trabzon'da bir yer ararken burs aldığım Karademir şirketinin mimarlık bölümünde staja başlamak için başvurmuştum. Kabul edilince kendimi İstanbul'da buldum.
Her ne kadar İstanbul'a gelmek istemesem de bana burs veren Karademir şirketinde staj yapmak benim için ileriye yönelik çok iyi bir fırsattı.
Annem İstanbul'a geldiğim için çok mutlu yanında kalmam için çok ısrarcıydı. Ben şirketin evimize çok uzak olduğunu söyleyerek iş yerine çok yakın bir yerde küçük ve eski bir ev tuttum.
Ev sahibim Nalan Teyze çok yaşlı ve sevimli bir kadındı. Giriş kattaki evini ucuza bana kiraya vermişti. İş yerine yürüyerek gidiyor boş kalan vakitlerimde ise yakın mesafedeki yetiştirme yurdunda küçük çocuklara ablalık yapıyordum. Zaman zaman onlara kitap okuyor bazen de onlarla parka gidip vakit geçiriyordum. Onlarla olmak bana çok iyi geliyordu. Yine bazı günler deniz kenarına gidip babamla sohbet ediyordum.
Staj dönemim bitince okula tekrar döndüm. Kalan derslerimi de verip bölümümü birincilikle bitirdim. Mezuniyet törenime Suat amca ile annem de gelmişti onların bana gurur duyan gözlerle bakması beni inanılmaz mutlu hissettirdi. Sonunda mezun olmuş annemi mutlu etmiştim.
Ben de artık tek başıma ayaklarının üzerinde duran güçlü bir kadındım. Eminim babam da benimle gurur duyuyordur. Bugünleri görseydi ela gözlü meleğim diye sever , saçlarımı okşardı. Babam öldükten sonra saçlarımı hiç kestirmedim, sadece uçlarından aldırıyordum. Saçlarımı her topladığımda babam aklıma geliyor onları kestirmeye kıyamıyordum.
Mezuniyetten bir süre sonra staj yaptığım Karademir şirketinden iş teklifi geldi zaten alıştığım bir düzen olduğu için kabul ettim. Evimde hazırdı Nalan teyzeyi ve çocukları çok özlemiştim. Artık 23 yaşında bir kadın olarak kendi hayatımı tamamen kurabilirdim.Evet yavaş yavaş ilerliyoruz.
Arzu kızımız da böyle ürkek ama bir o kadar da güçlü. Yeni bölüm işler değişiyor bence...❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARZU
RomanceBurak her an kaçacağından korkar gibi sol eliyle Arzu'nun belinden sıkıca tutuyor . Sağ eliyle Arzu'nun göğsünü avuçlamaya başlamıştı. Eteğinin altında iç çamaşırına doğru götürdü. Eli ateşe değmiş gibi yanıyordu. Bu kadının da şu an onu istiyor ol...