22.Bölüm

599 12 0
                                    

Ben geldim millet burdayım artık.

Yeni bölüme hoşgeldiniz.

Keyifle okuyun.



***

Gece olmuş. Sahilde oturuyordum, buram buram deniz kokuyordu. Uzaklardan babamın sesi geliyordu.

" Babacığım nerdesin? Hava çok karanlık seni göremiyorum."

" Güzel kızım nasılsın?"

" Babaa"

"Buradayım kızım korkma"

"Korkmuyorum seni görmek istiyorum. "

"Beni göremesen de ben senin yanındayım güzel gözlüm. Kalbindeki sıcaklığı hissedebiliyorum."

"Evet babacığım. Senden sonra ilk kez kalbim başka birine ait gibi hissediyorum. Sanki doğduğumdan bu yana benimle gibi. Çok mutluyum baba."

" Biliyorum güzel kızım, hep mutlu ol. Seni hep sevdiğimi bil güzel gözlüm."

"Babam sana bi kez sarılmak istiyorum. Seni çok özledim. Baba babaa..."

Sıkı sıkı sarılıyorum ama sesini artık duyamıyorum. Ah babacigim. Deniz kokusunu içime içime çekiyorum. Anladım ki az önce gördüğüm bir rüyaydi. Bi süre öylece bekledim.

Bir dakika. Ben az önce rüya gördüysem hala kime sarılıyorum ve nerdeyim. Tabi ya Burak. Ama biz bahçedeydik. Umarım uyuyordur da çaktırmadan kaçarım. Allah'ım nolur uyuyor olsun.

Yavaş yavaş kafamı kaldırdım. Of hayır yaaa gözlerini dikmiş bana bakıyor. En iyisi çirkefleşmek. Hızlıca yatakta oturur pozisyona kalktım.

" Ne oluyor burda , benim ne işim var bu yatakta." Ah garibim uzaylı görmüş gibi bakıyor.

" Ne demek ne işim var. Bahçede uyudun uyandırmak istedim, bi türlü uyanmayınca kucağımda getirdim."

" Eee gelmişken vatoz gibi yapışayım mı dedin. Yok mu başka yatmaya yer." Arsız hırsız ev sahibini bastırırmış kızım devam.

" Sevgilim bugün evde tek kalmaktan korktun ya uyanınca panik olursun diye başında bekledim." Yaaa kıyamam. Yok kıyarım devam Arzu.

" Bu açıklama bana neden yapıştığını açıklamıyor." Yanlız adamı kıyıda köşede sıkıştıran ben değil gibi davranmam çok ironik.

" Sevgilim yatağa bir bakar mısın?" Ne, ne olmuş ki. Etrafa bakındım. Anlamayan gözlerle tekrar Burak'a gözlerimi çevirdim.

" Sevgilim farkındaysan ben yatağın en ucunda oturur pozisyondayım. Sen mırıldana mırıldana bana kadar geldin. Sıkı sıkı sarıldın. Pardon vatoz gibi yapıştın." Kinci bu adam ya fırsatını bulunca lafı yapıştırıyor resmen.

" Sen sıkı sıkı sarılınca bende rahatsız etmemek için bir saattir kıpırdamıyorum yatakta. Ama küçük hanım gözünü açar açmaz fırsatçı ilan etti." Doğru ettim. Neyse B planı.

" Aşkolsun sevgilim sarılmak istemiş olamaz mıyım? Biraz panikledim galiba" Hadii yut.

" Olabilirsin tabi sevgilim. İstediğin her an sarılabilsin." Yes be. Burdan yürü kızım.

" Tamam şimdi sarılmak istiyorum." deyip adeta üzerine atladım. Ne kadar harika bir hismis rahatca nazlanıp, özgürce istediğini yapabilmek. Erkeklerden bu denli kaçıp birine bu konuda sınırsız güven içinde bağlı hissetmek.

ARZUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin