1. BÖLÜM "ÇARESİZ YOLLAR ARASINDA Kİ ÜMİT"

32 7 4
                                    

Merhaba arkadaşlar,

Esir 16 kitabımın ilk bölümüyle sizlerleyim umarım beğenirsiniz sizlerle güzel bir yolculuk geçireceğimizi umuyorum keyifli okumalar:))

Lütfen buraya kitaba başladığınız tarihi yazın.✨✨

Yayımlanma Tarihi: 20.10.2023

                               1. Bölüm

       "Çaresiz Yollar Arasında Ki Ümit"

       "Çaresiz Yollar Arasında Ki Ümit"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Bir ay, iki ay, üç ay...

Ya da;

Bir yıl, iki yıl, üç yıl, dört yıl, beş yıl, altı yıl sahiden...

Bugün tam altı yıl,

Yüz elli iki gün,

Peki kaç saat?

16.

On altı saat.

Kaçırıldığım yaş benim kayboluş saatimdi.

Akrebin sivri ucu tam sekiz rakamının üzerindeydi. Yelkovan ise uzun boyuyla on iki rakamının üzerinde mekik dokurken bindirildiğim bir minibüs içinde benim kaderimi yaşayan on altı genç kız... On altı.

Özgürlüğümün bitişi, hayallerimin sonu on altı...

Kavuşabilecekmiydim tekrardan özgürlüğüme yaşım yirmi ikiyken.

Yoksa devam mı edecekti yirmi üçümden...

Soğuk taş duvarların arasında tek başıma bu günde uykusuz geçen gecenin sabahının kollarındayım... Alışmıştım uykusuz gecelere.

Ellerimde demirden bir kelepçe, ayak bileğime sarılı soğuk zincirin diğer ucunda ki ağır metal, bir damla suya razı olacak boğazım, iki lokma ekmeğe muhtaç midem bugün de boyun eğmem için yetermiydi o zalimlere... Yetmezdi.

Kalbimin verdiği emirlere uymamın cezasını yine her zaman dik durmaya çalışan bedenim ödüyordu.

Ellerimde ki kelepçe yüzünden birleşmiş ellerimi dizlerimin üstünden çektiğim bacaklarımın etrafına sarıp sarmaladığım kollarım sırtımı yasladığım taş duvarın soğukluğunu geçirmiyordu ama sorun değildi. Bedenim üşümeye de alışmıştı... Alışmak zorunda bırakılmıştı.

Düşüncelerimi bölen duyduğum anahtar sesleriydi ama gözlerimi yerden alıp karşımda ki paslanmış metal kapıya çeviremedim dedim ya alışmıştım... Buraya da alışmıştım soğuk duvarların arasında yalnız kalışım ilk değil son da olmayacaktı.

ESİR 16Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin