BAŞLANGIÇ

200 94 34
                                    

Öncelikle herkese merhaba ! Hemen kendimi tanıtayım. Ben Beyza Wattpad'e ilk okuyucu olarak başladım daha sonra aklıma gelen kurgu ile neden yazmaya başlamayayım diye düşündüm.

Sizlere şu düşüncemden de bahsetmek istiyorum: Kitap okumak sadece klasik ve işte "bize yararı olan " tarzdaki türleri okumakla sınırlı değildir bence her ne kadar çoğu kişi - özellikle de büyükler - böyle söylese de.

Belki sizin kadar çok kitap okumamışımdır ama okuduklarım ile şöyle bir kanıya vardım ve size de bundan bahsetmek isterim: Roman okuduğumuzda bir sürü kişiyle karşılaşırız ve bu da hayata olan bakış açımızı değişir.

Tabii aynı yazardan çıkan pek çok karakter var diyebilirsiniz ya da gerçekten psikolojiyi kötü etkileyen kitaplar var da diyebilirsiniz, benim burada demek istediğim kitapların hepsinden bir şeyler, az da olsa bir şeyler alabilmemizdir.

Bu ilk kurgum olduğundan yazım hataları vs. olabilir. Sizin desteğiniz ile yazar olma hedefimi gerçekleştirebileceğime inanıyorummmm.

Şimdi de asıl konumuza dönelimmm...

Aynanın Ardındaki Gerçekler kitabında bizi daha çok polisiye tarzı beklese de fantastik olaylarında olduğunu belirtmek isterim.

Ana karakterimiz özette de gördüğünüz gibi Leyal ERTEM. Belki aklınızda ana erkek karakter ile ilgili sorular vardır şöyle ki ana erkek karakter hakkında bilerek çok bilgi vermedim o da sizin fikirlerinizle ve de benim aklımda ki senaryo ile şekillenecek.

Çünkü aklımda ki senaryoda iki farklı seçenek var diyeyim sizlere. İşte daha önce dediğim gibi sizin desteğiniz ile oluşacak bu yüzden bol bol yorum yapmayı unutmayınnn...:)

Son olarak polisiye tarzda olduğu için katili (aslında birden fazla katil veya suç ortağı olabilir) sizin bulacağınız sürükleyici bir roman yazmak istiyorummm. O zaman ilk bölümü attımm. Hoşçakalın dedektiflerimmm bakalım Efken'den önce davayı çözebilecek misinizz??

AYNANIN ARDINDAKİ GERÇEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin