Merhaba!Biz geldik biraz geciktik ama bölüm sonunda nedenini açıkladım.
Uzun bir bölüm oldu. Kitap formatında 40 sayfa yapıyor. Heyecanla ve ileriki bölümler için çok kıymetli bir bölüm.
Oy verip yorumlar yapmayı unutmayın lütfen.
Şu kısma okuduğunuz günü ve saati yazar mısınız?
Keyifli Okumalar!
[Someone Else's Rain - Why Did We Say Forever]
🌻
GEÇMİŞTEN BİRİ
Anne ve babamın arkasında durmuş gelecek olan misafirleri bekliyorduk. Üzerimdeki gri kumaş pantolon ve beyaz bluzu düzelterek açık bıraktığım saçlarımı düzelttim. Bugün makyaj yapmıştım. Uyumadığım için göz altlarım koyulaşmaya başlamış ve yüzüm solgun duruyordu. Normalde istesem de güzel makyaj yapamadığım için özenerek yapmaya dikkat etmiş ve gözlüğümü takmıştım.
Aynadaki yansımam güzel göründüğümü söylüyordu.
Dedem bahçeye giren arabayla merdivenlerden inip arabanın duracağı alana gitti. Babaannem de dedeme eşlik etmişti. Siyah büyük araba pahalı bir markaya aitti, araba durduğunda önce içerisinde orta yaşlı, esmer bir adam indi. Dedemle el sıkıştıklarında annem ve babamda gelenleri selamlıyorlardı.
Arabayı kullanan genç ve siyah saçlı bir adam da arabadan indiğinde Oğuzhan sıkıntıyla bir nefes alıp kafasını sağa çevirdi. Tam yanımda durduğu için öfkeyle verdiği nefes saçlarımı havalandırmış ve ona anlamayan gözlerle bakmamı sağlamıştı. Birbirimiz şaşkın, diğerimiz öfkeli öylece birbirimize baktığımızda, "Sakinleş," dedim.
Oğuzhan bir şey söylemeden önüne döndüğünde canlı ve hoş bir kadın sesiyle annemlere odaklandım.
Siyah saçlı ve kısa boylu genç bir kız arabadan inmiş etrafına yaydığı canlılıkla babaannemin elini öpüyordu. Gayet neşeli ve güler yüzlüydü. Genç kıza benzeyen bir kadın da indiğinde dedemle selamlaşmıştı. İrfil ailesi gayet sevecen ve samimi duruyorlardı. Oğuzhan'ın sinirlenmesine neden olan adam hariç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşten Sonra Yağmurlar
Novela JuvenilHer şey küçük bir asker ziyaretiyle başladı. Sonra duygular arşı delip üzerimize mermi gibi yağdı. • "Bilerek yapıyorsun," dedim kollarımı göğsümde birleştirdikten sonra. Bilerek beni yok sayıyordu, bunun farkında olan sadece iki kişiydik. Kaşlarını...