Hogwarts'a giden trenden dışarıya bakıyordu Alvina. Karşı koltukta abisi Draco Malfoy vardı. Alvina üniformasını çoktan giymişti, emir geldikten sonra giyinmeyi kendine yakıştırmazdı. Abisinin 3. yılı, onun 2. yılıydı. Peki 70 li yıllarında aynı mıydı? Her şeyden habersiz, giydiği tarzı, sürdüğü renkler ona ait miydi?..
-Şu salak saçma kayıklar olmadan okula neden ulaşamadığımızı ne zaman anlayabilirim?
-Draco beni kayıklarda yalnız bırakırsan, bulduğum yerde öldürürüm seni.
-Tırnağı kırıldı diye ağlayan biri için fazla mızmızsın.
-Sırf Pansy ile binicem binicem diye tutturduğun için geçen sene iğrenç bir Gryffindor ile karşıya geçtim.
-Büyük Salonda-
Slytherin masasında Rowan'ı arıyordu Alvina.Yakın arkadaşını. Sonunda oturduklarında Albus yeni gelen öğrencilere binalara dağıttıktan sonra konuşmasına başladı.
-İyi bir yıl diliyorum çocuklar. Bina puanlarınız için profesörler ile ve davranışlarınız ile ilgilidir. Yemeğe başlamadan önce birinden bahsetmek istiyorum. Geçen sene aramızdan Voldemort yüzünden ayrılan profesörümüz için, asalar!
Bu Lumos demekti.Albusa hep şüphe ile yaklaşan bir hissim vardı, Voldemorta hak veren...
Herkes Lumos yapıyordu ama asam bir türlü Lumosa geçmiyordu.
Albusla göz göze geldiğim gibi yanımda duran bir kızın asasının yanıma asamı yaklaştırdım. Göz yanılması.
Yemekleri yedikten sonra yurtlara dağıldık. Yurdumu kendime ait hissedemiyordum, hiçbir şeyi kendime ait hissetmiyordum zaten. Uzun bir yol olduğu için uyumam gerekti. Üniformamı çıkarmıştım zaten Slytherin cübbem dışında da serbest gezerdim.
Alvina uykuya daldı ama nerde uyanacağını bilmiyordu.
🧙♀️
Gözümü açtığımda kendimi nemli bir zeminde buldum. Oturur şekli aldığımda karşımda su dolu gölet, karşısında anlayamadığım heykeller, arkamda da mini koridor vardı ve yanlarında yılan başları vardı.
Ayak sesi duyduğumda asama uzanmak için cebimi aradım fakat cübbemi giymemiştim. Üstümde eşofman ve badi olan biri olarak Muggle a benziyordum.
"Sonunda gelebildin Alvina."
Ayağa kalktım.
"Kimsin bilmiyorum ama neden burdayım?"Asasını çıkardı.
"Bilmem, beni hatırlamıyor musun?"Gerildim çünkü elimde asamda yoktu. Kıyafetlerim bile kendimi büyücü olarak hissettirmiyordu. Ne zaman kendimi ait olduğum histe bulabileceğim?
"Kimsin?"
"Çok merak ediyorsun, Tom Riddle"
Kapkatı kesildim çünkü burayı biliyordum, kütüphanede kitap karıştırırken Sırlar Odasını görmüştüm. Sırlar odasında başka kim olabilirdi?
"Sen şu Leydisini arayan Lordsun."
Gülmek istedim ama asam yokken denemedim.Arkasını dönüp baktı. Ardından asasını bana uzattı.
Geriye adımladığımda,
"Sende asanı arayan kızsın." Dedi.Cübbesinden asa çıkarıp bana verdi. Benim asamdı.
"Ee, tamam şimdi çıkışın nerde olduğunu bana göstermelisin."
"Neden? Ziyarete gelmedin ya."
"Bana olanları açıkça anlatır mısın?"
Arkasını dönüp yürümeye başladı. Bende arkasından yürüyüp laflar ediyordum.
"Çıkış nerde?"
"Neden cevap vermiyorsun?"Cevap vermeyince kolunu tutup çektim.
Hızla arkasını dönünce sendeledim ve...Gölete düştüm.
Düşerken elimi uzattım ama tutmadı bile. Buz adam?
Su beni içine çekiyor gibiydi. Bedenimi hareket ettiremedim. Etrafıma bakınıp çırpındım ama hareket edemiyordum.
Neden böyle oluyordu? Yükseklikten bile düşmemiştim fakat su içine çekiyordu. Çırpınırken suda bir şey farkettim.
Benim fotoğrafım?
Çekip almaya çalıştım ama gelmiyordu. Bir süre sonra nefesimin kesildi ve hızla yukarı çıktım. Nolmuştu böyle?
Tom arkasını dönmüş bekliyordu. Yardım etseydi bare.
Bide sırıtırıyordu. SIRITIYORDU???
"Asam sende mi?" Diye sordum.
"Asana aşık mısın sen? Suya düşerken zemine düştü."
Asamı alıp kurutma büyüsü yaptım.
"Senle konuşmam gerekirdi fakat sakar olmasaydın keşke. 10 dakikadır çıkamadın. Bir sonrakine artık."
Alvinanın asasını Alvina ile birlikte tutarak cisimlendi. Fakat sadece Alvina cisimlendi. Tom Sırlar Odasındaydı.
Alvinanın unuttuğu bir şey daha vardı.
Tom zihin okuyabilirdi, ve Alvinayı bu yıldan 70 lere, ait olduğu yıla götürmezse Alvina'nın öleceğini çok iyi biliyordu. Ama Alvina yine bilmiyordu.⭐️