"Hyunjin! Meškáme! Pohni!" Kričala na jej nedochvilneho priateľa. Poslednú dobu stále meškajú. Ako do školy tak aj teraz na tréning.
"Prepáč." Prišiel s tričkom v ruke namiesto toho aby bolo na tele a vlasy na každú stranu. Keby nebola nasratá asi by sa červenala. A keby sním nechodila Kupka by ho aj cez to do riti. Hodila mu tašku a skrížila ruky na prsiach. Hyun sa len previnilo usmial.
"Keby ťa neľúbim, zabila by som ťa."
"Keby si ma neľúbila, už by si dávno odišla," prišiel k dverám ktoré následne otvoril. "Mladá slečna."
"Už ma nevolaj slečna, zlatko." Pobozkala ho a odchádzala z domu a on poslušne za ňou. Poslušný psík.
V štúdiu už bol Felix aj Minho. Changbina vymenili 'bo si začal vybíjať zlosť a hnev na deťoch. Dve deti kvôli tomu odišli.
Hyun išiel s Felixom a Coralline ostal Minho. Všetko alright.
"Cora? Ako ti a deti?" Vypytoval sa. Vedel že Cora děti moc nemusí ale odkedy je s Hyunom všetko ide k lepšiemu.
"No... lepšie ako voľakedy," zacerila sa na čo on len letmo prikývol. Nie len to sa zlepšilo odkedy je s Hyunjinom, ale aj sa viac usmieva, ani není taká hnusná. Ale Bin? To je pravý opak tohoto malého.... anjelika? Človeka? To je jedno, proste Coralline. On sa s nimi ani nerozpráva. Asi len s Chanom. Ale aj jemu to ide hore krkom.
Do haly nabehli deti ktoré hneď bežali k Minhovi. Coralline ich len sledovala. Je zaujímavé že chcela byť na jeho mieste a mať okolo seba tie decké papričky.
"Coralline!" Zakričalo jedno dievčatko.
"Ahoj Lee." Vybafla na ňu úsmev. Lee ju obtúlila.
"Coralline~!" Zasmial sa Hyunjin od dverí. Ona sa len viac vyškerila.
"Hyunjinie~!" Napodobnila ho. Minho ich obdivoval a aj ich lásku. Lee sa postavila vedľa neho.
"Sú zlatí, že Minho-shi?"
"Áno, a teraz sa utekaj rozcvičiť. O chvíľku začneme."
"Minho! Požičiam si na chvilku Coru." V očiach sa mu záblesko žlté svetlo. Ako v ten deň keď sa do nej zamiloval. Minho hi aj s ňou vyhnal, nech sa porozprávajú. Vyšli si spokojne na chodbu ale Hyunjin ju pritlačil k stene. Len sa usmiala.
"Teraz nie, Jinie." Odsunula ho.
"Nevymeniš sa s Lixom?"
"Nie. Inokedy. Teraz utekaj, fretka." Neodišiel a rozprávali sa tam dokým ho Felix nezavolal. Tak sa rozdelili.
Hyunjin a Felix skončili skôr a tak si spolu zašli na večeru. Nech si idú. Minho musel tiež odísť lebo mu Chan volal že Jisung ochorel a ako správny✨priateľ ✨ sa išiel o neho postarať. Coralline to tam musela nejako zvládnuť sama.
Ako posledná jej tam ostala Lee.
"Lee, nemáš už být doma?"
"Nechcem tam ísť."
"Ale tu ostať nemôžeš. Poď, zoberiem ťa domkov." Vybrali sa preč. Cesta, na to že nebola dlhá, bola pokojná a veselá. Lee stále niečo hovorila čo robilo taký príjemný dojem. Ale keď Cora zistila že malá je z deckého domova, srdce jej puklo. Ako niekto môže opustiť také zlaté dieťa?
"Ahoj, Coraaa!"
"Ahoj. Tak budúci týždeň," usmiala sa a odišla keď malá vošla dnu.
Niekde v polovici cesty začala počuť kroky ktoré išli za ňou. Ako, najskôr tomu nedávala váhu, ale keď sa zrýchlili, zľakla sa. Začala bežať, keď si myslela že je v poriadku spomalila. Otočila sa za seba a nikto tam nebol, vydýchla si. No keď sa otočila na odchod, niekto jej tresol po hlave a ona odpadla.
ESTÁS LEYENDO
𝔹𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕆𝕗 𝕋𝕙𝕖 𝔻𝕒𝕟𝕔𝕖
Fanficstart- 12.3.2023 finish-?? No.3-Devil-28.5.2023 No.3-Dance-28.5.2023 No.1-korea-15.10.2023,19.11.2023 No.1-dance-25.12.2023