Bolo po tretej hodine a dohodla sa že sa s Changbinom stretne pred jeho triedou. Felix dnes nedošiel do školy, takže sa nemala s kým rozprávať počas hodín. No škoda bola že Hyunjin je v Binov triede. Sranda je že aj zabudla ako Hyun vypadá. No do toho si niekoho nevšimla a do daného narazila. Čakala tvrdý pád no ten neprišiel. Daný ju stihol chytiť. A kto iný by to bol ako nie čert.
,,Prepáč," ospravedlňovala sa.
,,Nabudúce pozeraj pod nohy," povedal známy hlas. Keď zdvihla naskytol sa jej pohľad na mladíka zo včerajšku.
,,Som Coraline," predstavila sa a podala mu ruku ktorú neprijal.
,,Hyunjin," schoval ruky do vačkov.
,,Ah. Ty si ten so včerajška," chlapec len pretočil očami nad hlúposťou dievčaťa a jej pomalou pamäťou.
,,Dnes si so mnou," povedal chladne. Tak isto ako včera.
,,Sa teším," povedala ironicky a pretočila očami. To Hyuna zabolelo. Rozhodol sa odísť no to sa mu nepodarilo. Coraline ho chytila za zápestie.
,,Keď som ťa urazila tak mi odpusť. Nemyslela som to tak," do toho sa usmiala.
,,Vpohode," odišiel. Na to odišla aj ona. Keď už došla k Binovej triede tak on len klopkal nohou a ruky mal prekrížené na hrudi. No potom postoj zmenil a objal ju. Nečakala to ale že vôbec.
,,Kde si bola tak dlho?"
,,Som sa zarosprávala,"milo sa usmiala. Bin už tušil ským.
,, S kým?"
,,S Hyunjinom," Bin sa chytil za hlavu. Už vedela že spravila niečo voči Binovej srsti. Lenže ona nechce byť voči Binovi , no ani voči Hyunjinovi. Sklopila zrak.
,, Som ťa pred ním varoval," Changbin už nechce stratiť ďalšie dievča v jeho živote kvôli Hyunjinovi. Už nie.
,, Ja viem. Bože ale prečo robíš s toho takú drámu?" Bin sklonil hlavu. Na to už vedela Coraline o čo vlasne ide. Changbin ju chytil za ruku a utekal s ňou až na internát. V jeho izbe sa oprel o linku a snažil sa vymislieť ako jej to vysvetlí. Ako? Nevedel. Coraline to ticho až tak nevadilo. Skôr jej vadil Binov momentalný mentálny stav.
,,Bin?" neodpovedal
,,Seo Changbin?" nič.
,,SEO CHANGBIN POVEDZ MI ČO SA TO KURŇA DEJE?" skríkla. Bin sa otočil.
,,PAČIŠ SA MI! A to od roku čo si tu," Coraline to zarazilo. "Nie, to nie" pomyslela si.
,,Binie..."
,,Ja.. Chcel som ti povedať skôr a....."
,,Ja to k tebe tak necítim," povedala priamo no vnútri ju to trhalo. "Prečo práve ty?"
,,Povedz to ešte raz," chytil ju za ruku: ,, ale tak aby som tomu uveril."
,,Neľubim ťa, necítim to isté k tebe. Pochop to," vytrhla si ruku a odišla naspäť. V očiach sa jej hromadili slzy no nedovolila im aby vyšli na povrch zemský. Počas toho ako išla späť do triedy, videla rozmazane a do niekoho narazila. Tento raz padla na zem. Nebol by to nikto iný ako Hyunjin.
,,Si vpohode?" opýtal sa jej a podával jej pomocnú ruku ktorú neprijala. Postavila sa sama a chcela odisť v tom ju Hyun chytil za rameno.
,,Rozprávam sa s tebou," povedal. Na to sa mu vytrhla a chcela odísť na zase ju chytil.
,,Odpovedz!" Prikázal jej. Ona nič.
,,Niečo som sa pýtal tak odpovedz!"
,,Nehaj ma," vytrhla sa mu no nebol by to Hyunjin ktorý by ju druhý krát nechytil.
,,Čo sa stalo?"
,,TEBA DO TOHO NIČ!"
,,Kto povedal že mňa do toho nič?" Povedal a v očiach sa mu zablesklo žlté svetlo. Coraline vedela čo to znamená no istá si v tento moment nebola. Aj tak sa pre istotu vytrhla a odišla od neho. Už jej ciel nebola trieda ale štúdio. Chcela si vyčistiť hlavu a v tom jej pomôže len tanec. Ale jedno z hlavy dostať nemohla. Prečo ona bola namočená v tomto? Prečo ju sem poslali?
/Hyunjin POV./
Odišla a ostal stáť ako soľný stĺp. Prečo odišla? Prečo sa zľakla? To sú otázky na ktoré Hyunjin chce odpoveď , no možno ju nikdy nedostane. Vtom zbadal Changbina ktorý šťastne nevypadal.
,,Changbin?" Zrazu sa Changbin napriahol no neudrel. Hyun vedel o čo sa jedná.
,,Zase..." povedal Chagbin so sklonenou hlavou.
,,Toto není moja chyba."
,,Lenže ja ti neverím..." stiahol ruku a odišiel. Hyunjina zabolelo že videl staršieho smutného no vedel že teraz s tým spoločné nič nemal. Nevedel ako mu pomôť. Láska bolí a Bin si na to bude musieť zvyknúť. Rozhodl sa že si pôjde vyslobodiť hlavu s tejto mentálnej väznice. Smeroval do štúdia. Jediné vec čo miloval viac ako seba samého bol tanec. A najradšej tancoval s jeho priateľmi Felixom a Minhom. Však im patrilo pomenovanie "Královia tanca." A ich kráľovny ? To boli Coraline, Lisa a Momo. A tie pomenovanie boli od deciek no i učitelia si mysleli o isté.
V štúdiu už počul dupanie čo naznačovalo dosť dobrú snahu niekoho za dverami. Zrazu sa ozval len siný rachot. Niečo sa stalo. Hyunjin hneď zhodil tašku a bežal dnu kde sa mu naskitoľ pohľad na nehybné telo.
,,Coraline!" rozbehol sa k nej. Lapala po dychu. Netušil ako jej má pomôcť, potom len zacítil ako sa prestala hýbať.
,,Do pekla!" zvreskol. A tak sa aj stalo. Ocitli sa v pekle. Bolo mu to jedno len sa rozutekal k niekomu kto ho poznal. Felix. Vrazil mu do dverí.
,,Felix!" Fel vykukol z izby. Hneď vybehol a zobral si nejaké veci.
,,Polož ju," Hyunjin ju položil na drevený stôl. Do toho vošiel niekto druhý.
,,Čo sa deje?" opýtal sa najstarši.
,,Ako si sem mohol doniesť niekoho zo sveta?" Felix sa opýtal no neotočil sa od dievčaťa.
,,Ešte raz čo sa deje?" opýtal sa ešte raz.
,,Tuto Hyunjin priviedol dievčatko zo sveta," povedal Felix na čo sa najstarší zamračil a ruky si prekrížil.
,,HYUNJIN!" skríkol
,,Drž hube Minho," zahučal Hyunjin a postavil sa oproti staršiemu.
,,Môžem niečo povedať?"-Felix
,,Hej," otočil sa na neho Hyunjin stým že uvidel čo Felix drží v ruke.
,,Prečo si sem doniesol ANIELA?!"posledné slovo Felix zvýraznil.
,,Aniel...."-Hyunjin
Prešiel týždeň čo Hyunjin zistil že Coraline je Aniel. Nechápal to. Prečo ona? Prečo nie príklad Lisa, Ryujin či dokonca San? Prečo práve ona? Prečo práve ona musí byť čistá? Prečo je ona tá ktorú musí strážiť?
ESTÁS LEYENDO
𝔹𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕆𝕗 𝕋𝕙𝕖 𝔻𝕒𝕟𝕔𝕖
Fanficstart- 12.3.2023 finish-?? No.3-Devil-28.5.2023 No.3-Dance-28.5.2023 No.1-korea-15.10.2023,19.11.2023 No.1-dance-25.12.2023