Elbisemi çıkarmak için arkasından fermuarını açmam gerekiyordu fakat kolum yetişmemişti.
Doruk hocanın yanına gitmeme lazımdı yoksa çıkartamazdım.
Odadan dışarı çıktım hangi oda demişti alt kattan hangi kapıydı?
Asansör tuşuna bastım alt katta olduğu için yukarı çıkıyordu zaten gergindim. Hızlı gel lan it.
Asansör bu kata çıktığında siktiğimin kapısı açıldı.
Bindiğimde yere oturdum alkolün etkisi başımı döndürüyordu. Yukarıya baktığımda bir kamera gördüm orta parmağımı kameraya çevirdim. (Her kamera gördüğümde yaparım BBSÖAGÜSĞŞI)Kapı açıldı adımlarımı dışarı doğru attım garip bir sessizlik vardı.
"Hocam?" dedim yüksek sesimle kimse duymamıştı.
Hadi be deniz aklını kullan hangi oda demişti hadii. Bu kattaki odaların hepsine bakmam lazımdı.
Sessizce ilk kapıya doğru yaklaştım. Kapının kolunu elimle kavradım ve aşağıya doğru indirdim.
Kapının arkasından odada ne var diye baktım. ALLAHIM KÖR OLSAYDIM DA GÖRMESEYDİM.
Yatağında porno izleyen kirli sakallı kumral kafa bir adam vardı ve mastürbasyon yapıyordu. Beni gördü ve hemen üstünü toparladı "Sen deniz misin?" dediği sırada kapıyı yüzüne kapadım çünkü o halde gördüğüm birine cevap veremezdim.
Diğer odaya hızlıca girdim şükürler olsun Doruk hoca devasa ekranın karşısındaki koltuklardan birinde oturuyordu. Koştuğum için ve garip manzaralarla karşılaştığım için nefes nefese kalmıştım.
Doruk hoca "Yavrum ne oluyor?"
"Hocam galiba ben görmemem gereken şeyler gördüm" diyip gülme krizine girdim.
"Deniz gülmeyi keser misin?"
"Gülmeyi keseceğimi sanmıyorum hocam" dediğim sırada yanağımda bir temas hissettim. DORUK HOCA BENİ ÖPMÜŞTÜ AMKK.
Artık gülmüyordum sadece olan biteni anlamaya çalışıyordum şaşkın bakışlarla Doruk hocaya baktım.
"Şimdi gülmeyi bıraktığın için ne olduğunu anlatır mısın denizim."
"Şey işte şimdi şey oldu ee" heyecanlandığım için cümle kuramıyordum.
"Heyecan yapma bu kadar alt tarafı öptüm."
ALT TARAFI MI HOCAM SİKSEYDİN...
"Tamam hocam anlatıyorum ben elbisemin fermuarını açamadım bu yüzden yanınıza geliyordum yanlış kapıyı açmışım bitane adam gördüm."
"Canerden mi bahsediyorsun kumral kafadan"
"Evet hocam kumral kirli sakal bir şeydi."
"Ee tanıştınız mı deniz."
"Hocam odasına girer girmez buraya koştum."
"Neden?"
"Hocam biraz uygunsuz yakalamış olabilirim."
"Ne? Nasıl?"
"Mastürbasyon yaparken." Sarhoşken çok açık sözlü olabiliyorum biraz.
"Siktir. Bir şey yapmadın değil mi."
"Hocam yalayacak halim yok ya sarhoşum ama abartmayın yani. Bu arada elbisemin fermuarını açar mısınız???"
Dediğim şey hoşuna gitmiş olacaktı ki sırıttı "Gel açayım deniz" dedi fermuarı açarken parmakları sırtıma değiyordu aşırı derecede hoşuma gitti. Huylanmıştım ve Doruk hocam bunu farketmişti ve ellerini sırtımda gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK +18
Подростковая литератураYeni gelen matematik hocası sınıftaki en güzel kızdan etkileniyor...♡