Yiğitin yanına oturdum ve konuşmaya başladık.
Yiğitle şakalaşıyorduk. Doruk hoca sınıfa girdi ve herkes ayağa kalktığı sıra ben yiğitin götüne vurdum. Yiğitte bana acısı hissedilmeyecek kadar küçük bir tokat attı.
Doruk hoca ders boyunca yiğite sikici bakışlar atıyordu. Doruk hocaya 'Ne oldu?' Bakışı attım ve yanıma doğru geldi.
Yiğite başka sıraya geçmesini söyledi.
Ve bana 250 soruyu yapıp yapmadığımı sordu. Defterimi açıp doruk hocaya gösterdim.
Doruk: "Yapmayacağını düşünmüştüm deniz aferin"
Deniz: "Hocam içmek için böbreğimi bile veririm"
Doruk: "Deniz eğer orada bir şey olursa beni ara tamam mı?"
Deniz: "Ararım hocam merak etmeyin"
Doruk: 'Sonuçta seni takip edeceğim saçının teline bile zarar gelmeyecek' diye düşündü içinden.
Doruk hocadan soru testi istedim ve dolabından dosyasını çıkardı ve yanıma oturdu.
Test kağıtlarını çıkardığı zaman yere katlanmış bir kağıt düştü. Onu almak için eğildim.
Kağıdı aldım ve Doruk hocaya verdim. Kağıdı açtı ve "bunun burada ne işi var" diye sessiz bir şekilde söylendi.
Telefonunu çıkardı ve kılıfının arkasına koydu.
Bu kadar önemli olan kağıt neydi acaba aşırı merak etmiştim.(merak etmediğim bir şey yok HWĞSÜŞÖSH)
Çıkış saati neredeyse geliyordu Doruk hoca telefonları açmaya izin verdi.
Hemen WhatsApp'a girdim ve bizimkilere yazdım.Pezevenkler
Siz,Pelinim ve diğer 3 katılımcıSiz: Lan gerizekalılar ben birazdan dershaneden çıkacağım geliyorsunuz değil mi?
Sarp manyağı: Geliom geliom he
Pelinim: Geliyorum aşkomm tabikide
Batişko: İnşallah güzel karılar vardır yoksa geri dönerim
Siz: Aynısı benim içinde erkekler için geçerli
Yazdığım mesajları Doruk hocada okuyordu çünkü onun okunmasında bir sakınca yoktu.
Çıkış saati geldi çattı herkesin çıkmasını bekledim. Herkesin çıktığına emin olduğum zaman çantamı Doruk hocaya verip tuvalete girdim ve üzerimi çıkardım.
Küçük çantamın içinden ruj ile glossumu çıkardım ve sürdüm. Saçlarımı cep tarağım ile taradım.
Çantamın içinde pembe dantelli bir tangam vardı giymekte kararsızdım ama belki yakışıklı bir çocuk görürüm diye giydim. Tabi önlem almak lazımdı değil mi? HWNÖAGSÝZG
Tuvaletten çıktım doruk hoca bana bakıp "Bu elbise biraz açık olmuş sanki deniz." Dedi.
Bende Doruk hocaya "Ne yani güzel olmamış mıyım?" Dedim.
"Bütün abazalar yanına gelicek böyle bir güzelliğin ondan öyle diyorum"
Çantamı doruk hocadan almaya çalıştım fakat arabaya kadar vermedi.
Dershane merdivenlerinden inerken;
"Hocam size bir şey söyleyebilir miyim?""Buyur deniz"
"Hocam ben içince baya kafayı buluyorum eğer bir sorun olursa siz gelirseniz bunu bilin istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK +18
Fiksi RemajaYeni gelen matematik hocası sınıftaki en güzel kızdan etkileniyor...♡