00.04

601 27 21
                                    

-Doruk, ilk önce dudağımı sonra ise narin vücudumdan aşağıya doğru öpüyordu.

Kulağıma fısıldayan bir ses tonuyla 'seni çok seviyorum sevgilim' dedi.

Beni bileklerimden kelepçe ile yatağın demirliklerine bağladı ve dudağıma sıcak bir öpücük kondurdu. Bu yalnız hayatımda belki de hissettiğim en samimi sıcaklıktı.

Yavaşça giydiğim siyah tangamı aşağıya doğru indirdi. Ve kasık bölgeme bir öpücük daha kondurdu. Artık onun yanındaydım ve kendimi ona teslim etmiştim.

Giydiği siyah gömleğin iliklerini açtı ve gömleği çıkartıp benim kıyafetlerimin olduğu koltuğun üzerine attı. Giydiği boxerdan penisinin sertleştiği belliydi.

İki bacağımı da kavrayarak ayırırken başını bacaklarımın arasında hissettim bi anda dudaklarını kadınlığımda hissedince inledim ve dudaklarımı kanatırcasına ısırdım "ımmh"

Ellerim bağlı olduğu için doruğun kafasını kendi bedenime bastıramıyordum. Doruk hızlı bir şekilde klitoristimi yalıyordu. Ve zevkle beraber titriyordum.

Doruk erkeksi bir sesle "sakin ol sevgilim kendini kasma istediğin kadar inle, bağır"

Daha sert ve hızlı yalaması için kalçamı biraz yukarıya kaldırdım. Yaptığım hareketi anlamış olacaktı ki kafasını kaldırdı ve azdığım ellerini kayganlaştırıcı ile ıslattı ve kadınlığıma doğru getirdi bana baktı sokması için izin ister gibiydi. "Imm bebeğim hadi"

Parmaklarıyla vajinamın etrafında daireler çizerek okşuyordu ve bu beni daha çok azdırıyordu. Her dokunduğunda deli gibi inliyordum.

"Beb- ahh hadi sok parmağını içime" Doruk bana hâla anlamsız bakışlarla bakıyordu. "Doruk bana öyle bakacak mısın sadece burda ellerim kelepçeli senin yapacağın şeyleri bekliyorum"

Resmen beni kışkırtıyordu ve bundan zevk alıyordu.

"Ah bebeğim sinirlenince çok tatlı oluyorsun." Dedikten sonra boxerını çıkardı. Uzun ve kalın penisini önce ağzıma soktu sonra ise bana sokmak icin kayganlaştırıcı sürdükten sonra bacaklarımı açtı. Elleriyle bacağımı kavradı.

Penisinin kafası çok büyüktü Doruk hızlı bir şekilde penisini vajinamdan içeri soktu ve yavaş bir şekilde git gel yaptı. İlk başta yavaş olsada bu bir başlangıçtı ve git gide hızlanmaya başladı.

Doruk kelepçeleri çıkarmıştı ve beni domaltmıştı hızlanmaya başladığında doruktan inleme sesleri duydum o da zevk alıyordu. Doruk "Ah bebeğim" bir yandan beni sikiyor hemde göğüslerimi okşuyordu.

Zevkten neredeyse bayılma noktasına gelmiştim "Ahh doruk"

Uykumdan nefes nefese uyandım. Gördüğüm rüya yüzünden fena bir şekilde ıslanmıştım.

İLK GÖRÜŞTE AŞK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin