Sofrayı kurduktan sonra Doruk hoca bana oturmamı söyledi.
Ben oturduktan sonra elindeki patates kızartmasını masaya koydu ve sandalyesine oturdu.
"Vay bizim matematik hocası nelerde yaparmışş." Diyip tabağıma kahvaltılıklardan doldurdum.
"Afiyet olsun güzelim" bana bakarak gülümsedi ama aklıma gece yaptıklarım geldiği için gözlerimi kaçırdım.
Kahvaltı yaparken bizimkilere mesaj atmadığımı farkettim. Sabah beni bulamadıklarında ne olacağını merak ediyordum. (Kesin ağzıma sıçacaklardı)
"Hocam ben kahvaltıdan sonra kalksam olur mu? Annemin kızmasını istemem."
"Deniz akşam ben seni bırakacağım tabi akşama kadar kalmak istersen." Tabiki isterdim ama annem ne derdi? İzin almış mıydı acaba. Almasa neden böyle bir teklif sunsun.
"Olur hocam" lafı çıktı ağzımdan. Biz konuşurken canerde bize bakıyordu ara sıra doruk hocayla göz göze gelip sırıtıyordu.
Herkes kahvaltısını bitirince Doruk hoca evdeki hizmetlilerden birkaçını mutfağı temizlemeleri için mutfağa çağırdı.
Doruk hoca bana "altına uzun bir şey giy ve bahçeye gel" dedi.
"Tamam hocam geliyorum bennn." Gülümsedi ve dışarı çıktı.
Altımdaki şort cidden çok kısaydı biraz daha kısa olsa resmen götüm gözükecekti.
Asansöre bindim ve Doruk hocanın odasına girdim. Koltuğun üzerindeki bayır domuzu gibi ağır olan çantanın içinden eşofmanımı çıkardım.
Üstümü çıkaracağım sıra kapının açık olduğunu farkettim ve kapıyı kapamak için kapıya yöneldim.
Kapının önünden geçen caner hoca ile bakıştık. Ve kapıyı yüzüne kapadım.
Bu adamın burda işi ne?
Üstümü değiştirdikten sonra telefonumu aldım. Pelin, batu ve sarptan 56 cevapsız arama vardı. Gruba girdim ve yazdım.
Siz: Ben evdeyim haberiniz olsun.
Pelinimm: Lan sen nerdesin kaç kere aradık seni amk
Sarp manyağı: Deniz sen malsın.
Batişko: Lan yanımızdan ayrılma demedik mi erkek uğruna bir gün cesedini bulacağız tövbee
Siz: Abartmayın be... Hem ben gittiğimde sarp dansöz ile göbek atıyordu aq
Sarp manyağı: Olabilir sonuçta iyi göbek atıyorum jagskshsg
Batişko: sjwolsacşöplnabj
Pelinimm: QWÖSPŞACOPÖŞLAW
Siz: PQUAHAHQHHAH
Telefonu cebime atıp aşağıya indim. Doruk hocayı çok bekletmiştim.
Dışarıya çıktığımda kocaman bahçede bir güvenlik yanıma geldi ve bana "Doruk bey arka bahçede sizi bekliyor." Teşekkür ettim ve arka bahçeye doğru gittim.
Doruk hoca lüks araba ve motorların yanında telefonla konuşuyordu beni gördüğü anda telefonu kapadı ve "sonunda gelebildin güzelim" dedi.
Cidden sonunda gelebilmiştim 20 dakikadır yukarıdaydım.
"Kusura bakmayın hocam telefonda biraz işim vardı" kafasını 'anladım' manasında salladı ama bu ona göre yeterli bir açıklama değildi sanki.
"Ee deniz hanım motora binmek istiyordun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK +18
TeenfikceYeni gelen matematik hocası sınıftaki en güzel kızdan etkileniyor...♡