☆
Zil çalmadan önce tuvalete girip saçıma bakmam ve rujumu tazelemem lazımdı. Ön cebime sıkıştırdığım hafif kırmızı rujumu çıkardım aynaya yaklaştım. Rujumu sürdükten sonra aynaya son bir bakış atıp çıktım.
Sınıfın kapısının önündeyken zil çaldı. Zilin çalmasıyla sarpın kapıdan dışarıya fırlaması bir oldu. "Denizz ne oldu ne dedi doruk bey" ardından pelin ve batuda sarpın yanına geldi ve meraklı gözlerle ne diyeceğimi beklediler. "Ya sarp galiba tutanak yiyeceğim Ali hoca zorla tutanak yazdırdı." Biraz şakadan bir şey olmaz değil mi?
"Şaka mı yapıyorsun deniz." Sarp sinirlenince kızarıyordu. Ve şimdide kızarmıştı. Acaba şakayı devam mı ettirmeliydim yoksa burada kesmeli miydim.
"Hayır sarp şaka yapmıyorum." Sarp hiçbir şey söylemeden Doruk hocanın odasına gidiyordu. Arkasından ne kadar seslensek bile geri dönmedi bu yüzden sarpın yanına doğru koştum.
Ben koşarken Sarp Doruk hocanın odasına girdi. Ama Doruk hoca zaten odasında değildi ki.
Kapının önüne gelmiştim. Kapının arasından sarpa seslendim. "Sarp cidden şaka öyle bir şey yok." Sesimi duyar duymaz odadan dışarı çıktı.
"Yemin et la inanmıyorum." Yüzünde hafif bir gülümseme vardı."Yemin ederim ya." Sarp bana sıkıca sarıldı.
"Lan nefes alamıyorum yavaş ol SĞDBXÜSGX" pelinle batu yanımıza geldiler.
"Sarp denizi biraz daha sıkarsan orda can verecek kız birazdan" pelinin lafından sonra sarp bana sarılmayı bıraktı.
"Ee anlat bakalım güzellik kızdı mı sana doruk götü." Sarpın cidden doruk hocayla bir sıkıntısı var gibiydi sürekli onu anınca ya küfür ediyor ya yüzü düşüyordu.
"Yo hayır uyardı sadece azar işitmedim sadece ali piçi ters ters baktı bana o kadar." Canerin geldiğini söylesem caner kim diyeceklerdi o yüzden onu hiç anlatmadım.
"Ali benim yanıma geldi deniz kopya çekti mi falan diye sordu sanki doğruyu söyleyeceğim HABSÖSGXÜS"
Ali hoca batuya neden böyle bir şey sorsun ki hepimiz aynı bokuz sonuçta.Dışarı çıkmak için sarpın koluna girdim. Pelinde zorla da olsa batuyu da yanımızda getirdi. Merdivenlerden inerken canerle karşılaştım. "Deniz doruk hocan seni zil çalınca odasında bekliyor." Pelinler caneri ilk defa görmüşlerdi bu yüzden bana şaşkın bir şekilde bakıyorlardı.Onlar bana bakarken ağzımdan sadece "Tamam." Kelimesi çıktı.
"Deniz o kimdi?" Batuya ne açıklama yapacağımı sarpla pelinde merak ediyorlardı. Meraklarını gidermek için sadece Doruk hocanın arkadaşı olduğunu söyledim.
Dışarı çıktığımızda aseli onun kafasında diğer salaklarla otururken gördük. Asel her karşılaşmamızda sarpa salakça gülüyor bana ise göz devirmeye çalışıyordu.
Tabi göz devirmeye çalışırken çarpıldığından haberi yok HWĞSÜŞÖSH. Yaptığı bu hareketlerin ne zaman gülünç bir durum olduğunu anlayacak acaba.
Dışarda bankta oturup milleti eleştirirken doruk hocayı fark ettik. Arabasının orda sinirli bir şekilde telefonla konuşuyordu.
-Pelin: "Kanka doruğa bak sinirden kıpkırmızı olmuş inşallah bunun siniri sana patlamaz."
-Sarp: "Patlayamaz, patlarsa ben onu patlatırım."
-Batu: "Kanka adam kas yığını senin 5 kat fazlan üzerine otursa ölcen zaten GAÖSGXÜSBXĞSBXÜ."
-Deniz: "Lan ÖĞSBXÜSNXÖ"
Doruk hoca okulun başlarında evimin önüne gelen adamı tek hamlede yere yapıştırınca sarpın dövüşte çok şansı kalmıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK +18
Novela JuvenilYeni gelen matematik hocası sınıftaki en güzel kızdan etkileniyor...♡