part-10

603 41 4
                                    


          "မား...သားလူပြန်ဖြစ်လာမှာသေချာလို့လားဟင်"

"စောင့်ကြည့်ရမှာပေါ့သားရယ်...ခုမားပေးထားတဲ့ဆွဲကြိုးလေးကိုသာထပ်မချွတ်မိစေနဲ့...သားပြန်နေနိုင်မှာပါ...ထူးခြားတဲ့လူသားအဖြစ်..."

"ထူးခြားတဲ့လူသား...ဘယ်လိုလဲဟင်...."

"သား...လူသားတွေကအားနည်းတယ်လို့ထင်နေတာ

လား...မဟုတ်ဘူး....သူတို့ဆီမှာရှိနေတဲ့အစွမ်းအစ

တွေကိုထုတ်သုံးရလောက်အောင်ထိ သူတို့နဲ့ကံပါတဲ့

လူတွေနဲ့မတွေ့ခဲ့ကြသေးလို့ပဲ..."

"ပါးရဲ့ညီကလူတွေကိုတအားအထင်သေးလွန်းနေတာပဲ..."

"အင်း...မားကိုတောင်အရူးလုပ်နိုင်တဲ့သူပဲ...မားသိသိချင်းထွက်ပြေးခဲ့လို့သာပေါ့...ငါ့သားလေးကသဘောထားပြည့်ဝတဲ့သူလေးပဲကို"

"မား...ရီယာက ပြန်မကောင်းနိုင်တော့ဘူးလားဟင်"

"စုန်းဖြူမတွေရဲ့အနာဂတ်မဲ့ဖန်ပုလင်းကိုသုံးလိုက်ရင်ဒီလိုဖြစ်လာမှာတော့အမှန်ဆိုပေမဲ့...သူရဲ့ဖူးစာဖက်နဲ့တွေ့ရင်တော့ပြန်ပြီးအသက်ဝင်လာနိုင်မှာ..."

"ညီမလေးပြန်နိုးလာရင်ကောင်းမှာပဲ....ယုန်လေးတွေကိုဂရုစိုက်ပေးဖို့ သူကအရမ်းစိတ်အားထက်သန်နေခဲ့တာ...သူမကြိုက်တဲ့မုန်လာဥတွေကိုတောင်စိုက်ပေးတဲ့အထိ...စိတ်ထားကောင်းတဲ့သူလေးမို့"

"အချိန်ကကုစားသွားပါလိမ့်မယ်သားရယ်....အချိန်တန်ရင်မဖြစ်ပါနဲ့တားရင်တောင်ဖြစ်ကိုဖြစ်လာမှာမို့..."

"မား...monsterတွေမရှိတော့တာကိုလူတွေသိနိုင်လောက်လားဟင်"

"သိတဲ့လူတွေသိကြမှာပါ...တစ်ချို့လူတွေကသိနိုင်ကြတယ်လေ"

"ကျန့်ကော...ခုအဆင်ပြေမယ်လို့ထင်တယ်...သားသူ့ကိုသတိရတယ်မားရယ်"

"သားသတိရနေသလိုသူလည်းသားကိုသတိရနေမှာပါ...အဆင်ပြေပြေတွေ့ဆုံရဖို့သားစိတ်ရှည်ရမယ်နော်"

"သားသိပါတယ်မား..."

"ရိပေါ်...မင်းမျက်လုံးအရောင်တွေအပြာရောင်ပြန်ဖြစ်နေတာသိပြီလား"

The monster's consort (completed) Where stories live. Discover now