Kimse yoktu bı tuvalet doluydu sadece bunu fırsat bilip hemen maskemi indirdim ve kremi çıkartıp sürdüm."Offff bu da çok acıtıyor" diye söyledim.
"Ne acıtıyor Mavi?" Dedi birden tuvaletten çıkan kişi. Bu kişi Serkandı...Sessiz kaldım. Yanıma kadar geldi ben tabii o sırada maskemi kapatmıştım.
"Sana soru sordum demi?" Dedi biraz sinirliydi hep olduğu gibi."Evet"dedim sesizce ama o duymuştu.
"Evet ise soruyu yanıtla"dedi.
"Krem" dedim. "Krem ne?"dedi. "Krem çok acıtıyor" dedim. "Neden?"dedi. "Yaram'a değince acıttı" dedim. Cevaplarken yere bakiyodum.
"Yaran nerde?" dedi. Sesiz kaldım.
"Sesiz kalma soru soruyorum sana cevap ver bana" dedi ve çenemi tuttu kaldırdı.
Ve maske mi indirdi.Hemen kafamı çevirdim. Ama tekrar çenemi tuttu. "Kim yaptı bunu" dedi.
"Kimse" dedim. "Neyse kim yaptıysa iyi yapmış"dedi ve beni bırakıp gitti.Serkan'dan
Hocayla beraber derse girmiştik. Ordan
Mert "Şşs Mavi sonun da takmışsın maskeyi" dedi ve gülmeye başladık.Sonra ordan Buğra"bakın bize gerek kalmamış biri dövmüş bunu her yeri mos mor olmuş iyi olmuş ibne"dedi.
Aklım kalmıştı çünkü kolu falan mos mordu.
Zil çaldı ve bende tuvalete gittim.
"Off bu da çok acıyor" dedi biri. Çıktığım da bu kişinin Mavi olduğunu anladım ezik. "Ne acıtıyor"dedim.
Sorduğum sorulara sesiz kalması sinirimi bozuyodu. "Sana soru sordum demi?" Dedim ellerimi yıkarken. "Evet" dedi sesiz ama benim duyabileceğim bir şekilde "evet ise soruyu yanıtla" dedim.
"Krem" demişti. " Krem ne?" Dedim. "Krem çok acıtıyor" dedi. Benimle konuşurken kafası hep yere bakıyordu.
"Neden?" Dedim cevabını çok önemsemeden. "Yaram'a değince acıttı" dedi. "Yaran nerde?" Dedim. Ama sesiz kalmıştı. Gene sesiz kalmıştı salak. "Sesiz kalma soru soruyorum sana cevap ver bana" dedim ve çenesini tutup kaldırdım ve maskesini indirdim.Ama hemen kafasını kaldırdı. Ama ben görmüştüm ağzının orası mor ve yara vardı burnuda aynı sekilde öyleydi....ilk kez gözlerini görmüştüm bayık ve kızarıktı.
Tekrardan çenesini tuttum."kim yaptı bunu?" Dedim cevap vermiyceğini biliyordum ama bu yaralarını kimin yaptığını merak ettim...benim dışımda.
Kimse" dedi. "Neyse kim yaptıysa iyi yapmış"dedim ve onu orda bırakıp Meleğin sınıfına gitmiştim.
_________________________
Ayrıca diğer bölüm serkan'dan olucak büyük ihtimalleee‼️
Ayollll bitirdim sonunda bu bağlantılı şeyleri yazmak ölüm ya cümleyi yanlış yazmamk için yukarı git gel yaz tekrarla dur.
Belki bı kaç bölüm sonra texting ???yazarım nedersinizzz???
Bayssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK |BxB|
FanfictionOkulda zorbalık gören bir çocuk........ve zorbası #bxb 39🏅(12.11.24)