Okul bitmişti ve evlere dağılıyorduk.
"Bebek bırakayım mi eve?" Dedi Egemen arabanın içinden. "Yok teşekkür ederim" dedim."Sen bilirsin canım ara bişey olursa"dedi Egemen. "Tamam" dedim. O bana öpücük attı egemen çok cıvık biriydi ama bana çok değer veriyodu. Aynı şekilde bende.
Yürüyerek durağa gelmiştim.
________
"Anneee ben geldim" dedim içeri geçerek. Ses gelmemişti "anneee" diye tekrar seslendim.
"Oooo hoşgeldin ibne" dedi kapıdan babam çıkarak. " Sen ne zaman geldin" dedim. O adama baba diyemiyordum tiksiniyodum.
"Rahat rahat kendini siktiremedin herhalde" dedi. "Ne saçmalıyorsun?"
O sırada kapı kilidi açıldı ve annem geldi.
Kardeşimin eve gelmesine vardı."Ooo orospu hoşgeldin"dedi babam anneme bakarak.
"Anneme öyle diyemezsin pezevenk" dedim bı anlık sinirle.
"Pezevenk öyle mi?" Dedi. Fırat bana bakarken. Üzerime doğru yürümeye başladı ve bana tokat attı.
"Pezevenk demek ki?" Dedi ve dövdü beni. Yeterki anneme bir şey yapmasın bana yapsa da olur.
________
Fırat artık gitmişti. "Annem özür dilerim" dedi annem. "Neden özür diliyosun anne" dedim. "Benim yüzümden baban seni dövdü olum benim seni korumam lazım senin beni değil?" Dedi annem.
"Bu seferde ben seni korurum" dedim.
_________
Sabah okula gitmek için hazırlandım umarım kimse fark etmezdi morlukları yüzümde bir kaç tane vardı. Kolumda ve bacağımda önceden olanlar da vardı vitamini çok almadığım için iyileşmedi.
"Anne çıkıyorum ben" dedim ve okula gitmek için çıktım.
Okuka gider gitmez hemen sınıfa gittim. Sınıfta Serkan gilin tayfa da vardı.
Sonra Egemen girdi sınıfa ve beni görür görmez birden koşar adımlarla bana doğru geldi.
"Noldu olum yüzüne kim yaptı bunu. Hangi orospu çocuğu" dedi bağırır gibi.
Birden herkes bize bakmıştı."Bir şey olmadı otur" diyip gözünün içine baktım.
"Nasıl bir şey olmadı dün seni bıraktığım da yüzün böyle değildi delirtme beni" dedi cevap beklermiş gibi.
Sessiz bir şekilde sadece onun duyacağı bir şekilde "gel otur anlatcam ama nolur sakin ol" dedim
Oda beni üzmemek için oturdu. "Anlat şimdi dinliyorum " dedi. " Babam yaptı" dedim tek nefesle. Dediğimi anlamamış gibi yüzüme baktı.
"Nasıl yani?" Dedi Egemen. "İşte babam iyi biri değil annem'e bir şey yapmasın diye ben pezevenk falan dedim beni dövdü sonra gitti" dedim ama yüzüne bakamıyordum çünkü onun aile ortamını ve babasını görmüştüm ve ister istemez utanmıştım.
"Bir daha yaparsa bana söyle babama diycem seni seviyor ve böyle görmek istemez" dedi ve bir süre daha havadan sudan konuştuk.
"Ben bir tuvalet'e gidiyorum Egemen" dedim. "Tamam canım" dedi Egemen.
Tuvaletten çıkınca karşım da Serkan'ı gördüm mermer'e yaşlanmış bir şekilde bekliyordu ve kolları birbirine sarılıydı.
"Noldu yüzüne?" Dedi kafasıyla yüzünü gösterip.
Elimi yıkamaya gittim onu görmemiş gibi.
"Bir şey olmadı" dedim inanmasını beklemiyordum yüzüm yara bere içindeydi ve ben bir şey olmadı diyordum.
Birden bana doğru geldi ve yakama yapıştı.
"Noldu diyorum sana bana cevap ver!" Diye bağırdı anı yükselişinden dolayı korkmuştum.
______________
Naber siniz?
Bölüm nasıl olmuş uzun tutmaya çalışıyorum ama gene kısa oluyor bu şey
Neyse yorum yapıp oy verin bakimmmm
🤙🏻Chaetueu 💪🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK |BxB|
FanfictionOkulda zorbalık gören bir çocuk........ve zorbası #bxb 39🏅(12.11.24)