2.3K 124 80
                                    

"Noldu diyorum sana bana cevap ver!" Diye bağırdı anı yükselişinden dolayı korkmuştum.

Ama hâlâ sessiz kalmaya devam etmiştim. "Bak Mavi benim yanımda sessiz kalma soru sorduğum zaman cevap ver tamam mı?" Dedi sakin bir şekilde konuştu.

"Hı hı" dedim ona karşılık.

"Tamam şimdi söyle kim yaptı bu yüzünü" dedi. Cidden merak ediyor muydu

"Kimse yapmadı" dedim sessiz bir şekilde.

"Kimse yapmadiysa nasıl bu hâle geldi yüzün" dedi biraz daha gergin bir şekilde konuşarak o sırada zil çaldı.

"Zil çaldı" dedim. "Bırak çalsın susar şimdi"

"Senin için sorun değil ama ben atılırım" dedim konuyu değiştirirken.

"Kim atıyormuş seni gelsin" dedi. Unutmuştum okul babasınındı.

"Kimse atamaz seni benden başka okey" dedi. Kafamı salladım.

"Şimdi söyle bakalım kim yaptı Mavi" dedi.

"Sinirlenmeye başlıyorum cevap ver artık" dedi

"Lütfen bırak gideyim Serkan cidden bir şey olmadı" dedim kolundan tutarak.

"Mavi cevap ver" niye birden bağırınca sıçradım.

"Kendim mi öğreneyim sen mi söylersin" dedi bı kaşını kaldırırken sanki söylemezsem o öğrenirse daha kötü olacağını belli etmeye çalıştı.

Biraz düşündüm söylesem mi diye? Dalga geçer mi diye? Ama ne yalan bulacaktım?

"Mavi" dedi ve derin bir nefes aldı.

"Sabrımı zorluyosun biliyo musun? Kendimi zor tutuyorum şuan da" dedi.

"Serkan lütfen zorlama beni istemiyorum" dedim derin nefes aldıktan sonra "git kendin öğren nolduğunu ve bana sorma böyle şeyleri" dedim ve tuvaletten çıkıp sınıfa gittim.

Kapıyı tıklatıp açtıktan sonra hocaya yönelik "gelebilir miyim hocam" dedim

Ben yerime oturunca Sekan da girdi sınıfa o hiç bir şey demedi hocaya izin falan almadan odasına giriyormuş gibi girdi ve sırasına oturdu.

"Bir şey mi oldu Mavişim" dedi Egemen.

"Hayır olmadı" dedim ve sahte bur gülümsemeyle gülümsedim.

"İyi bakalım Aşkım" dedi Egemen. Omzuna vurdum.

"Egemen yanlış anlaşılır lütfen deme" dedim.

"Peki yanlızken diyebilir miyim Canım" diye sordu ve çenesini omzuma koydu.

"Diyebilirsin" dedim ve kıkırdadım.

_____________________

Ay hadi bu bölümde bu kadar olsun yazamadım ama olsun.

YORUM YAPİN VE OY VERİN BAKİM

???sizce hikaye nasıl gidiyor???

🌜



EZİK |BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin