Dersler bitmişti Egemen babasının yanına gittiği için Sınıfta Kuzey'i bekliyordum. Daha çantasını toplanmıştı. Aslında biraz gerilemiştim çünkü Serkan da gitmemişti sınıfta üçümüz kalmıştık. "Mavi hadi gidelim" dedi Kuzey. "Tamam"dedim. Tabiki Serkan bize bakmıştı. "Noluyor kardeşim Maviyle"dedi Serkan. "Matematik çalışıcaz Serkan" dedi Kuzey. Kuzey herkese karşı hep bı mesafeli ama dostlukları güzel. "Ha Okey"dedi Serkan.
"Sen eve gitmiyor musun?" Dedi Kuzey Serkana. "Babamla kavga ettim bugün gidicek yerim yok" dedi beni umursamadan içini dökmüştü Serkan Han. "Neden bana söylemedin gel bize" dedi Kuzey. Ondan sonra Serkan gözlerimin içine baktı.______
Üçümüz beraber Kuzeylere gidiyorduk yakın olduğu için yürüyerek gidiyorduk.
"Mavi sana sorun olmaz demi " dedi Kuzey. "Yok annemden izin aldım"dedim.
"He iyi bırakırım ben seni" dedi Kuzey "Mavi dün gece eve sağlam gitmişsin" dedi Serkan hem de Kuzeyi umursamadan demek ki biliyorlar dün gece birlikte olduğumuzu
"Evet"dedim. "Bı ara bizimkilerle beraber içeriz" dedi Serkan. "Bu haftasonu bizim ev boş aslında"dedi Kuzey Serkani destekler bı şekilde. Biz konuşurken Serkan'ın telefonu çaldı. "Tamam baba geliyorum" dedi."Burdan eve gidiyim babam konuşmak istiyormuş" dedi Serkan. "Tamamdır haber et ona göre gelirsin" dedi Kuzey "tamam sağol kardeşim" dedi Serkan ve bana döndü "görüşürüz Mavi" dedi ve Serkan ayrıldı bizden.
______
"Anladın mı bu konuyu istersen baştan anlata bilirim?"dedim. Kuzey sürekli bir şey demek için atılıp duruyordu.
"Konu çekinmeni gerektiren bı konu mu Kuzey?" Dedim . "Ha" dedi Kuzey "diyeceğin şey diyorum çekinmeni gerektiren bir şey mi?" Dedim. "Fark ettin mi?" Dedi. "Edilmiycek gibi değil ki"dedim. "Benden çekinmeni gerektiren bir konu yok olursa zaten susturursunuz" dedim bana yaptıkları zorbalığı kast ederek. "Özür dilerim ben" dedi üzgün olduğu belliydi Kuzey'in.
"Sorun yok" dedim üzgün çıkmıştı sesim.Ortam yumuşasın diye "ne diycektin?"dedim. "Beni yanlış anlama ama olur mu?"dedi Kuzey iyice merak etmiştim ne sorucağını...
____________
Kısa oldu evet ama merak edin Kuzey'in ne diycegini o yüzden burda bıraktım ve diğer bölümü yazmaya 🏃🏻♀️koştum🏃🏻♀️
?Sizce ne diycek?
Bu arada c.ai de Mavişimin karakterini yaptım ilk kez denediğim için sanırım yapamadım ama olsun haber edeyim hesap ismim
:kristalliay:😡Yorum ve voteee atın bakım😡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK |BxB|
FanfictionOkulda zorbalık gören bir çocuk........ve zorbası #bxb 39🏅(12.11.24)